www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. Атырау по любой Профессии
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Vendor Training Support Coordinator

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Vendor Training Support Coordinator".

Город, регион, страна: Атырау, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Атырау

А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Vendor Training Support Coordinator" в выбранном населенном пункте.

Компания: Career Holdings, Personnel Recruitment Centre (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Career Holdings, Personnel Recruitment Centre


Репутация работодателя Career Holdings, Personnel Recruitment Centre:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
Вахтовый метод

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
Higher Education. Minimum 4 years’ experience in Training. Experience of contracting and purchasing processes is desirable. English Language upper-intermediate. Language literacy (oral and written) –Kazakh, Russian and English. Excellent communication and team-work skills. Planning and prioritizing skills, skills to deliver presentations and conduct meetings. Adaptability, flexibility Quick learner Good PC user skills of MS Office programs (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Outlook). Candidate skills will be assessed before interview

Обязанности:
Manages vendor training budget. Verify training requirements (operating and maintenance) for procurement (purchasing) equipment in Contracts Cooperates with FGP contract department in order to deal with the fact that the training requirements (operating and maintenance) are included in Contracts for procurement (purchasing) equipment. Coordinates and manage contractor information queries and site visits. Facilitate site visit approvals, logistics, and interfacing with appropriate subject matter experts Provides subject matter expertise related to vendor administration to the FGP Operations Support specialists to create effective training material using the appropriate delivery methods (e.g., classroom, video, e-learning) Delivers vendor training to ensure vendors are properly informed on all relevant policies and procedures. Coordinates the documentation of all training material and schedules/documents all required training with vendors to meet TCO requirements and drive consistency and integrity. Ensures communication efforts related to vendor relations and administration. Provides regular reports on the types training needs; makes recommendations for revised/additional training and communication. Provides insight and input to management on updating policies, guidelines and criteria related to vendor procedures to improve overall vendor support and effectiveness. Works internally across the TCO, as well as externally with other programs, to learn and share best practices and to identify opportunities to increase the effectiveness of vendor training and support. Coordinates the development and execution of the Train the Trainer program for certification of TCO CDG Specialist delivery of selected vendor training. Ensures that vendor training is developed and documented in accordance with Company requirements. Analytical mindset. Excellent organizational skills. Ability to develop the documents according to tasks. Knowledge of: Methods to draft technical tasks while developing training materials and other documents to develop competency in compliance with customer requirements; Training material standardization processes; Training quality assessment processes; Operating procedures standardization process; Base Operations process equipment purpose/use;

Условия работы:
Tengiz 28/28

Вакансия № 4-9659579 относится к сфере деятельности: "Добыча сырья" » "Нефть".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-9659579: "Добыча сырья в населенном пункте текущего места труда" » "Нефть в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-9659579 на должность "Vendor Training Support Coordinator" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Атырау, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Career Holdings, Personnel Recruitment Centre")

Статистика просмотров объявления с трудоместом № 4-9659579 на должность "Vendor Training Support Coordinator" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)»:
просмотров: 1 / переходов: 0

Объявление с вакансией № 4-9659579 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"