www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Комсомольск-на-Амуре по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 компаний (организаций) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Customer Support Officer (with English and Turkish language)

Вакансия № 4-8876220 в городе (населенном пункте) Комсомольск-на-Амуре от работодателя "IQ Орtiоn Sоftwаre" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Комсомольск-на-Амуре, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Комсомольск-на-Амуре

Компания: IQ Орtiоn Sоftwаre (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: IQ Орtiоn Sоftwаre


Репутация работодателя IQ Орtiоn Sоftwаre:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: от 45000 до 79000 рублей;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
удаленная работа

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
IQ Option is an international IT company operating in the fintech industry. We have developed one of the world's best trading platforms for financial instruments and we are very proud of this. For 6 years, our product has received more than ten prestigious awards, including the most innovative and reliable broker in the field of high-risk trading. Also, during this time we have turned from a small startup into a large company of 600 people in three offices (in St. Petersburg, Limassol and London). Our great pride is the Customer Care Team, which makes up one fifth of the team! These guys are the face of IQ! Today, more than 40 million users in 150 countries of the world are registered on the platform and these figures are increasing every day. And that means we always have a lot of interesting tasks. Now we are looking for specialist to remote work. What is the Customer Support Department in IQ Option? This is a large, professional team of Customer Support Specialists. We speak 11 languages and work 24/7 ??to help our users from all over the world understand all the peculiarities of trading. We work 2/2 day/night schedule (it means that you work one day shift (10.00 - 22.00 (Moscow time), then you have 24 hours break, after that night shift (22.00 - 10.00), then 2 days-off) . Our main channel of communication is chats. Less clients contact us via calls and e-mails. It happens really often that our regular customers write to us just to find out how is it going, or which movie to watch in the evening, so your work will be different every day :) Who is a Customer Support officer? He writes and speaks foreign languages fluently (English + Turkish); He is so fluent in the product that the customer understands it perfectly (and we will always help with this: we have a knowledge base, an established system of continuous learning and test devices with a platform installed on them for the most individual approach to the client); The Customer Care Specialist is able to determine the need of the client and find a solution that suits him; Our specialists are individuals, not robots! We do not have scripts, each operator communicates with the client on his own behalf and in his own manner, and we always note the original approach to work; Customer Care agent is not afraid of difficulties and high load. We are intense in everything - in work and in rest! Why should you meet us at the interview? You are always attracted to travelling and you understand that you love to communicate with foreigners; Your colleagues will be people from different countries: Brazil, India, Pakistan, Costa Rica, Mexico and Indonesia, and customers from all over the world; You are sick and tired of working in boring offices and always dreamed about remote job; You are tired of getting paid in an envelope and started to think about your future. Send us your resume, we will be happy to know more about you!

Вакансия № 4-8876220 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Консалтинг, аутсорсинг".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-8876220: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Консалтинг, аутсорсинг в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-8876220 на должность "Customer Support Officer (with English and Turkish language)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Комсомольск-на-Амуре, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "IQ Орtiоn Sоftwаre")

Объявление с вакансией № 4-8876220 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"