www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Химки по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 организаций в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Market Intelligence Manager

Вакансия № 4-8684642 в городе (населенном пункте) Химки от работодателя "IKEA. Магазины" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Химки, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Химки

Компания: IKEA. Магазины (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: IKEA. Магазины


Репутация работодателя IKEA. Магазины:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
более 6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Open vacancy in Marketing Department, Service Office, Moscow Permanent contract, full-time employment Location: IKEA Russia Service office Reports to: Strategy, Planning & Insights Manager Market Intelligence Manager PURPOSE: Be a strong contributor to the country management and marketing team. Secure that market intelligence is executed in the most effective and efficient way in order to fulfil the purpose of the function and support business development. As the holder of the market intelligence competence for the country, this role ensures that holistic and strategic analyses of consumer/customer insights, market data and KPIs will drive the decision-making process to reach the business objectives. ASSIGNMENT: Lead the dialogue and co-operation among all stakeholders (internal and external) who contribute with research results, metrics and data. These include media agencies and suppliers of standard research such as Consumer Tracker, web/social analytics, etc.; Drive strategic analysis of the research findings and KPIs by leveraging consumer insights. In co-operation with key stakeholders ensure that conclusions are understood and used. Build insightful future scenarios with a main focus on the market, consumers and customers; Provide support for competence and accessibility to the market intelligence information/insights within the organisation (e.g. service office functions and store managers); Proactively influence the quality of the country planning process by co-ordinating the development of the marketing plan and ensuring that content and insights are in accordance with the market business plan process; Align with the Global Research Group to ensure full and appropriate use of the global tools and processes; Consult and support the organisation on specific local research in co-operation with global research colleagues, i.e. methodology, fieldwork, analysis and presentation within agreed brief (budget and timeline). PREVIOUS EXPERIENCE AND SKILLS: Proven experience in the field of consumer research and/or business planning; Proven ability of strategic analysis for use at management level; Strong collaborator across multiple functions and seniority levels; Team player who is self-motivated and confident in supporting the organisation and management in making will-informed decisions; Extensive experience of making oral and/or written presentations in English; Proven experience of different research tools and methodologies across different disciplines, e.g. business, commercial, on-/offline media metrics, etc.; Budget management; Supplier and procurement management (selection, agree objectives, secure engagement, reviews, etc.); Ability to generate insights that are clear, focused and easily usable; Numeric and qualitative analytical skills; Impactful presentation and communication skills; Project management skills; Be passionate about understanding consumer behaviour, people’s life at home, the future and continuously build own knowledge base; Interested in life at home, home furnishing and design; Fluent English. Interested? We are looking forward to hearing from you!

Вакансия № 4-8684642 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Управление маркетингом".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-8684642: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Управление маркетингом в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-8684642 на должность "Market Intelligence Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Химки, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "IKEA. Магазины")

Объявление с вакансией № 4-8684642 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"