www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Киев по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Finance and Administration Manager

Вакансия № 4-8183800 в городе (населенном пункте) Киев от работодателя "Smart Solutions" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Киев, Украина (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Киев

Компания: Smart Solutions (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Smart Solutions


Репутация работодателя Smart Solutions:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
International leading pharmaceutical company invites you to work as a Finance and Administration Manager. RESPONSIBILITIES: Finance: Prepare and follow up the allocated budgets. Coordinate monthly accounting closing (regardless if done internally or by third party) according to HQ schedule. Prepare monthly reports for the Headquarters (HQ), according to the rules in place. Analyse on a monthly basis the evolution of the Financial Statements (P & L, Balance Sheet) and ratios and translate qualitative comments to HQ based on your analysis. Propose corrective actions. Fix customer credit limit and prepare Aging analysis to manage customer's open risk, in close cooperation with the Business manager. Support Business Area in pursuing customers' collection. Manage subsidiary's treasury based on the financial planning and the guidelines established by HQ. Manage Banking relations and negotiation according to Group Financial policies and in coordination with HQ Finance department. Assist the local accountancy/tax consultants in controlling the compliance with local accounting and tax rules, as well as your alignment with Group financial policies. Link actions and communication between HQ and local accountancy/tax consultants. Lead the accounts audits and supervise the preparation of annual financial statements. Administration: Manage subsidiary's local insurances not integrated into a Group general agreement (cars, health, life insurance...). Coordinate with HQ Finance department those local insurances integrated into a Group general agreement (public liability, property loss, transportation). Manage the company's fleet of vehicles according to the Group policy and in coordination with HQ Finance and HR departments. Propose suppliers & gather budgets. Control the incoming supplier invoices, obtain approvals and manage all settlements to suppliers. Control the business expenses according to the Group policy. Manage the telephone reception service. Be the contact person for IT department. HR: Manage Personnel Administration issues (hiring/termination, payroll for entire staff, etc.) in collaboration with local external agencies. Report to HQ all the requested HR information (employees costs, variables, holidays etc.). Update all the relevant information regarding employees in SAP or sending it to HR department. Lead, develop and motivate all personnel of your area, promoting a team work environment. Detect personnel needs and participate in interviews, training and integration processes for all team members. Benefits proposal. Be up to date about local legal information in the HR field. Manage prevention of workplace risks. Logistics: Lead inventory and orders management. REQUIREMENTS: 2-3 years' experience in a similar role. Level of English - Upper-Intermediate. Higher education in Business, Finance, Economics or similar studies Computer skills including the ability to operate accounting, spreadsheets and word processing programmes. General understanding of accounting principles. Excellent telephone manner; effective written and verbal communication skills. Positive mind-set, self-motivated but equally a team player, flexible, ability to work under pressure and multi task, oriented to results. COMPANY OFFERS: Official employment. Competitive salary. Medical insurance. Social package.

Вакансия № 4-8183800 относится к сфере деятельности: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия" » "Бухгалтер".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-8183800: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия в населенном пункте текущего места труда" » "Бухгалтер в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-8183800 на должность "Finance and Administration Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Киев, Украина, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Smart Solutions")

Объявление с вакансией № 4-8183800 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"