www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Киев по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Senior Customer Support Representative

Вакансия № 4-7868507 в городе (населенном пункте) Киев от работодателя "Grammarly" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Киев, Украина (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Киев

Компания: Grammarly (организация, фирма, ИП);


Репутация работодателя Grammarly:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
The opportunity At Grammarly, we believe that everyone should be heard and understood. We know that clear and effective communication improves people’s lives. We also know that we want to help everyone improve their communication. That’s why we’ve built an AI-powered communication assistant—to help the world’s 2 billion English speakers feel heard. So far, we’ve created a product that reaches 10 million people every day. Join us to reach the next 100 million. The team Our Customer Support Team provides timely, empathetic help that keeps the customer’s needs at the forefront of every interaction. This role includes assistance in planning, installation, training, troubleshooting, maintenance, upgrading, and disposal of a product. We are looking for a highly motivated, goal-oriented individual to join our team. This person will be responsible for maintaining positive customer relations and satisfaction by providing service via email (helpdesk) and working with the rest of the Grammarly teams. Your impact? Provide full-time email support. Troubleshoot a variety of technical and non-technical issues, working with Tier 4 technical support and other teams. Provide customer support and address escalation issues via helpdesk. Help ensure that our service processes are scalable. Improve customer service procedures, policies, and standards. Meet time objectives and perform other job-related duties as assigned by management. This is the right opportunity for you if? You embody our E.A.G.E.R. values (Ethical, Adaptable, Gritty, Empathetic, Remarkable). You have excellent written and spoken English. You have a bachelor's degree. You have 3+ years of previous customer service experience You have led or taken part in the customer support's processes improvement You are a good communicator with strong critical thinking and problem-solving skills. You have a strong reading comprehension and attention to detail. You’re able to pay attention to every word and detail to gain a true understanding of a customer’s problem. You have fast typing, good spelling, and strong grammar skills. You have the ability to deal patiently with problems and complaints and remain courteous when faced with difficult or angry people. You are familiar with tools like Zendesk, JIRA, etc. You are dedicated to providing outstanding customer service and creating a positive customer support experience. It almost goes without saying that we’ll offer you: Big goals, challenging work, fast learning cycles, practical training, and meaningful feedback. Project exposure and ownership that impact our world, users, product, colleagues, and business. Health care, communication coaching, and great coworkers! Our commitment to diversity The diverse experiences, ideas, and identities of Grammarly’s team members help us make better decisions and drive great results for our users. We foster an inclusive work environment that welcomes team members of all backgrounds and perspectives. As an equal opportunity employer, we evaluate candidates based solely on talents, skills, and knowledge. Grammarly participates in E-Verify.

Вакансия № 4-7868507 относится к сфере деятельности: "Консультирование" » "Internet, e-commerce".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-7868507: "Консультирование в населенном пункте текущего места труда" » "Internet, e-commerce в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-7868507 на должность "Senior Customer Support Representative" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Киев, Украина, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Grammarly")

Объявление с вакансией № 4-7868507 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"