www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Баку по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Guest Relations Agent

Город, регион, страна: Баку, Азербайджан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Баку

Компания: Fairmont Baku (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Fairmont Baku


Репутация работодателя Fairmont Baku:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Summary of Responsibilities: Reporting to the Front Office Manager, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following: • Ensuring that all Fairmont Hotels & Resort service standards and operational procedures are adhered to in all interactions with Guests and colleagues. • Providing prompt, attentive service either directly to the Guests or colleagues using the Guest’s name. • Masters the Front Office and Royal Service policies, procedures and operations required. Uses the skills training received and knowledge acquired to excel in the position, ensuring accuracy in job performance. • Reviewing reservations and Guest preferences to ensure all standards are met. • Maintaining a perpetual presence on the Reception Desk throughout the hours of the shift. • Following the Hotel’s telephone etiquette standards when handling internal and external calls. • Remaining observant and responds to each Guest who approaches the Reception Desk. • Enthusiastically promoting Fairmont President’s Club and hotel services providing detailed information to Guests and hotel visitors. • Constantly seeking to identify Guest preferences, acts upon them and makes sure to pass on this information to colleagues updating the Guest’s profile. • Constantly seeking to anticipate Guest needs and requests, actively engaging our Guests. • Ensuring the highest possible revenues are generated for the hotel through upselling programs. • Developing and maintains strong Guest relationships to ensure Guest loyalty. • Actively participates in departmental meetings, providing new ideas to improve service. • Adheres to and promotes the company’s health & safety policies to ensure a safe work environment and is knowledgeable about all safety & emergency procedures. • Resources (time and materials) are used efficiently in order to maximize output. • Has respect and maintains positive working relationship with colleagues and other departments and communicates effectively with same and gets the job done. Promotes open discussion. • Acts as a role model for colleagues and strives to raise quality standards which others will aspire to. • Flexible to work in Front Office and Royal Service as well as Fairmont Gold depending on operational needs. • While working on Fairmont Gold, provide highest level of personalized service including Front Office duties such as check-in and check-out, Food & Beverage Service and Butler service. • All other duties as assigned Qualifications: • Proficient in the English language (spoken & written), good knowledge of Azeri, Russian and Turkish • Must be able to handle a multitude of tasks in an intense, ever-changing environment while remaining calm and collective • Must be flexible in terms of working hours (24-hour operation, 7 days a week) • Must have excellent written/verbal communication and Guest interpersonal skills • Degree or hospitality diploma is an asset • Self-motivation and organizational skills and the ability to take initiatives • Knowledge of computerized Front Office systems required with emphasis in Micros-Fidelio based programs and Windows is an asset • Prior experience in hotels or customer service or an asset • Recognized commitment to Guest service, exceeding Guest expectations and anticipate needs. • Must have the ability to handle cash effectively and accurately • Has outstanding Guest services skills, professional presentation, and sophisticated communication skills • Ability to deal with Guest concerns in an empathetic and business-oriented manner. • Self-motivated and able to make quick decisions, solve problems, initiate action and complete assignments on a timely basis. . • Previous experience in Front Office Operations including Front Desk, Reservations and Royal Service an asset Visa Requirements: • Must hold a valid work/residence permit from Azerbaijan.

Вакансия № 4-688260 относится к сфере деятельности: "Туризм, гостиницы, рестораны" » "Управление гостиницами".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-688260: "Туризм, гостиницы, рестораны в населенном пункте текущего места труда" » "Управление гостиницами в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-688260 на должность "Guest Relations Agent" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Баку, Азербайджан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Fairmont Baku")

Объявление с вакансией № 4-688260 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"