www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Алматы по любой Специальности
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 организаций (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Logistics Manager (декретная ставка)

Город, регион, страна: Алматы, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Алматы

Компания: Getz Pharma, Представительство (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): Getz Pharma, Представительство
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Getz Pharma, Представительство


Репутация работодателя:

Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.

Написать мнение о компании Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Job Description: Sales reporting Carries out the responsibility of proper gathering & reconciliation of monthly distributors sales & stock reports from all distributors and submission to Head office as per agreed timelines. Inventory Management Gather aging report from all distributors and sent to Head office as per agreed timelines Monitor and report near-expiry inventory to business/sales management to ensure consumption before expiry Monitor inventory management at all distributors. In case of out of stock in any region ensure transfer of stocks through negotiating with distributors Monitor order quantities of major distributors in coordination with National Sales Manager in order to manage stocks level in all the regions Importation Maintain close coordination with the following key personnel for tracing shipments and on-time clearance of shipments at customs All Distributors in Kazakhstan Supply Chain team at Head office Distribution Coordination and Communication Carries out the responsibility for proper control and documentation of losses and damages during goods checking received from Getz Pharma on distributor’s warehouse and timely query submissions to the Head Office. Monthly meetings with the distributors. Coordinate Head Office in analysing and determining solutions to problems for all related Distribution and Sales issues. Forecast preparation coordination In-charge of ex-distributor sales forecast in coordination with Chief Representative, Marketing and Sales Management. Coordinate with distributors to get the monthly orders according to the Kazakhstan monthly ex-factory order Coordinate Head Office in analysing and determining solutions to problems for all related Distribution and Sales issues. Accounts receivable To follow up with the distributors for invoice realization in line with the approved credit terms Reporting of aging of other receivables Meeting with distributors for the overdue invoices and ensuring timely realization Ensuring timely receipts against invoices and other receivables Preparation and maintenance of Receivable Schedule in coordination with the distributors for the partial payments Evaluation of financial impact for the extended Credit Terms allowed to the distributors Coordination with distributor and customers for all matters related to invoicing and receipts Ensuring the maintenance of customers/distributors agreements and ensuring that all transactions are in line with agreements Distributor’s Agreements Carries out the responsibility for maintenance of all aspects pertaining contracts with distributors including complete review of documents, contracts conclusion, issuing addendums, checking payment terms and tracing payments Ensures effective co-ordination and follow ups with distributors and settling all the queries regarding contracts timely. HR/Administration functions Manage all HR/administrative functions of the organization including preparation of orders, coordination of business trips of employees, employee attendance and leaves, office maintenance, fleet management and other HR/administrative tasks Prepare HR reports on monthly basis Requirements: English level - upper-intermediate MS Excel - intermediate Please note that this is Temporary Vacancy for employee's maternity leave!

Вакансия № 4-6090190 относится к сфере деятельности: "Закупки" » "Фармацевтика".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-6090190: "Закупки в населенном пункте текущего места труда" » "Фармацевтика в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-6090190 на должность "Logistics Manager (декретная ставка)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Алматы, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Getz Pharma, Представительство")

Объявление с вакансией № 4-6090190 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"

Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 4-6090190 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 4-6090190 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Служба Занятости Населения (электронная)».