www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Москва по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Assistant Revenue Manager / Ассистент менеджера по управлению доходами

Смотрите другие актуальные вакансии популярной должности "Assistant Revenue Manager / Ассистент менеджера по управлению доходами".

Город, регион, страна: Москва, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Москва

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "Assistant Revenue Manager / Ассистент менеджера по управлению доходами" в выбранном населенном пункте.

Компания: Baltschug Kempinski Moscow (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): Baltschug Kempinski Moscow
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Baltschug Kempinski Moscow


Репутация работодателя:

Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.

Написать мнение о компании Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Пятизвездочный отель «Балчуг Кемпински Москва» расположен в самом сердце российской столицы, и из его номеров открывается живописный вид на Кремль, Красную площадь и собор Василия Блаженного. Неповторимый образ отеля, исторический фасад которого датируется еще 1898 годом, делает «Балчуг» одной из «визитных карточек» столицы для посещающих Москву туристов и деловых людей. Открывшись в 1992 году, «Балчуг Кемпински» стал первым международным отелем класса «пять звезд люкс» в Москве. К услугам гостей предоставлены просторные номера и люксы с видом на Кремль, ресторан «Балчуг Гриль», кафе «Кранцлер» и бар «Лобби Лаунж», оздоровительный клуб, центр красоты и 12 современных конференц-залов. Безупречный сервис и неустанное стремление к совершенству определяют преимущества положения в каждой детали. Наш успех опирается на команду профессионалов гостиничной индустрии. Двери отеля «Балчуг Кемпински Москва» открыты для энергичных и творчески настроенных людей, желающих познакомиться с самыми высокими стандартами обслуживания гостей. Если вы требовательны к себе, уважаете мнение других, ориентированы на работу с людьми, умеете действовать в составе сплоченной команды – добро пожаловать в «Кемпински»! Job summary: Responsible for soliciting and managing of Reservations sales-related opportunities. Manages and provides training and work assignments to Reservations Sales staff. Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves personal and team related revenue goals. Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. Provides service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company. Duties and tasks: Understanding Markets & Maximizing Revenue • Identifies new reservations sales business to achieve personal and property revenue goals. • Understands the overall market, including competitors’ strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them. • Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs. • Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy. • Gains understanding of the property’s primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution. Conducting Daily Reservations Sales Activities • Responds to incoming reservations sales opportunities for the property that are outside parameters of the . • Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts. • Uses sales resources and administrative/support staff effectively. • Assists in monitoring group reservation forecast data. • Coordinates with sales and Convention Services to process rooming lists and reservation cards. • Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence). • Assists with monitoring accuracy of reservation sales orders within tracking systems. • Tracks no-show reservations and processes charges as needed. • Checks daily arrivals to ensure all necessary billing instructions are applied to reservations. • Manages wait list and prioritizes order of wait list contacts to be made. • Prepares work and maintenance orders. Providing Exceptional Customer Service • Supports customer loyalty and property’s brand standards by delivering service excellence throughout each customer experience. • Services our customers in order to grow share of the account. • Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand. • Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. • Sets a positive example for guest relations. • Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. • Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company. • Handles guest complaints and disputes following the instant pacification procedures. Managing and Conducting Human Resource Activities • Monitors reservations sales agents while on phone calls. • Develops, implements and maintains a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job. • Utilizes all available on the job training tools for employees. • Creates monthly labor scheduling for team. Responsible for maximizing revenue and profit associated with rooms in property. Position is accountable for preparing forecasts, budgets and projections, as well as pricing, positioning and inventory management. Oversees processes associated with demand, revenue, forecasting, inventory management and opportunity analysis. Works with the sales strategy team to develop the hotel sales strategy and ensure implementation. Identifies future revenue opportunities and effectively communicates strategies to the sales organization. Management Projects and Strategy • Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example. • Understands and meets the needs of key stakeholders (owners, corporate, guests, etc.). • Updates market and revenue knowledge and aligns strategies and approaches accordingly. • Establishes long-range objectives and specifies the strategies and actions to achieve them. • Works closely with Sales and Marketing for business opportunities, aims to increase profitability of the organization. • Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc. • Takes a predetermined strategy and drives the execution of that strategy. • Thinks creatively and practically to develop, execute and implement new business plans. • Explores opportunities that drive profit, create value for clients, and encourage innovation; challenges existing processes/systems/products to make improvements. • Manages all revenue, profit and demand data associated with rooms and function space. • Provides recommendations to improve effectiveness of revenue analysis processes. • Attends meetings to plan, organize, prioritize, coordinate and manage activities and solutions. • Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work. • Develops the Business Outlook Strategy. • Determines sales strategies and communicates to market sales leadership, marketing communications teams and property leadership. • Establishes and maintains effective and rational pricing strategies for rooms and function space. • Develops and executes the hotel(s) strategic plan(s). • Oversees the annual pricing process for transient, group and catering rooms, function space and audio-visual. • Provides critical input to market leaders for development of property and overall revenue sales strategy. • Ensures hotel strategies conform to brand philosophies and initiatives. • Ensures that sales strategies and rate restrictions are communicated, implemented and modified as market conditions fluctuate. • Prepares sales strategy meeting agenda, supporting documentation and leads property and/or cluster meetings. • Conducts sales strategy analysis and refines as appropriate to increase market share for all properties. • Develops 6-month, 12-month and 2-year strategic action plans for management of cluster transient revenues. • Manages inventory to maximize cluster rooms revenue. • Ensures property diagnostic processes (PDP) are used to maximize revenue and profits. • Initiates, implements and evaluates revenue tests. Requirements: Education and Experience • High school diploma or GED; 2 years of experience in Reservations / Revenue-related professional area. OR • 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major;2 years of experience in Reservations / Revenue-related professional area. Conditions: • Employment in accordance with RF legislation • Solid Medical insurance upon successful trial period • Free meals • Kempinski worldwide and Global Hotel Alliance employee benefits Competitive salary and incentive plan to be discussed upon interview

Вакансия № 4-563474 относится к сфере деятельности: "Туризм, гостиницы, рестораны" » "Бронирование".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-563474: "Туризм, гостиницы, рестораны в населенном пункте текущего места труда" » "Бронирование в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-563474 на должность "Assistant Revenue Manager / Ассистент менеджера по управлению доходами" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Baltschug Kempinski Moscow")

Статистика просмотров объявления с трудоместом № 4-563474 на должность "Assistant Revenue Manager / Ассистент менеджера по управлению доходами" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)»:
просмотров: 1 / переходов: 0

Объявление с вакансией № 4-563474 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"

Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 4-563474 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 4-563474 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Служба Занятости Населения (электронная)».