www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Минск по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Helpdesk Analyst

Город, регион, страна: Минск, Белоруссия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Минск

Компания: Solarwinds MSP Technology (организация, фирма, ИП);


Репутация работодателя:

Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.

Написать мнение о компании Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Opportunity Details: Overview: SolarWinds MSP is seeking Helpdesk Analyst to join our team to provide first and second level assistance to internal employees. The Helpdesk Analyst intermediate will be responsible for supporting internal users, troubleshooting network problems and. Will work with customers to determine and resolve problems efficiently with customer service focus on the general and executive helpdesk queue. The ideal candidate will be someone with 3+ years of IT experience, a background in both networking and pc end user support, good communication skills, and possess an associates degree or higher in Computer Science, and have the desire to provide outstanding support. Responsibilities: Provide first and second level assistance to internal employees Provide high level of professionalism when dealing with employees and sensitive data Will be required to document, track and monitor the issues to resolution. Will be required to formulate root cause and drive process improvement Provide hardware troubleshooting of laptops, desktops and misc. electronic devices. Provide standard onboarding / terming of employees. Configure and deploy desktop / laptop, create various accounts, provision phone, etc. Provide de-provisioning of outgoing employees Delete accounts, deactivate equipment, create backups, etc. Provide Microsoft desktop support: Deployment of new machines (laptops, desktops) Add end user to a corporate domain Manage Administrative local privileges on desktops / laptops Install and configure desktop OS's (Windows 8, Win10 and Mac OS) for various scenarios. Install, configure and support MS Productivity suites; Microsoft Office, Outlook, Lync etc. Install and manage security software on desktops Support VPN users Assist in the administration of Active Directory Assist in other operational duties (new office setup, network cabling, etc.) Asset management (software and hardware) Assist in the management and troubleshooting of the network infrastructure (firewalls, switches, routers, etc.) Assist in the management and maintenance of a Cisco phone system (provisioning, troubleshooting) Assist in the management and maintenance of a phone queue for sales and support (provisioning, troubleshooting) Qualifications: Requirements: Oral and written English communication skills 3+ years Experience supporting Windows desktop / laptop PCs, MAC OS 3+ years Experience using Active directory Ability to provide help desk support for standard software packages including MS Office products, virus software, web browsers as well as basic network support Experience troubleshooting hardware issues and replacing hardware on both desktop, laptop PCs, printers, and Audio visual equipmentWorks with vendor support contacts to resolve technical problems Qualifications: Knowledge in Troubleshooting Windows 8, Win10 and Mac OS Knowledge of Active Directory Knowledge on Cisco based Video conferencing administration Knowledge of Microsoft productivity suite Knowledge of TCP / IP networks and system troubleshooting (subnets, firewall concepts, ports, and routing) Mastery Knowledge of DNS, DHCP, email and IP routing, A +, Microsoft, or Cisco certifications are an asset Experience in a call center is an asset as phone and remote support is common A Minimum College associates degree in Computer science or similar / higher SolarWinds is an Equal Employment Opportunity Employer. SolarWinds will consider all qualified applicants for employment without regard to race, color, religion, sex, age, national origin, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, veteran status or any other characteristic protected by law.

Вакансия № 4-536567 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Поддержка, helpdesk".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-536567: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Поддержка, helpdesk в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-536567 на должность "Helpdesk Analyst" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Минск, Белоруссия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Solarwinds MSP Technology")

Объявление с вакансией № 4-536567 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"

Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 4-536567 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 4-536567 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Служба Занятости Населения (электронная)».