www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Омск по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Vice President of Customer Support

Город, регион, страна: Омск, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Омск

Компания: Crossover (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): Crossover
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Crossover


Репутация работодателя:

Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.

Написать мнение о компании Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.


Зарплата: от 15000 до 16500 американских долларов;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
удаленная работа

Требования к работнику:

Опыт работы:
более 6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
We're running an Online Hiring Tournament on February 18th to hire VP's of Customer Support (USD $200K/yr). This event will include all testing for the role. Upon grading the deliverables from the event, we will set up qualified candidates with an interview with the hiring manager. This is a 100% remote, full-time role. The Vice President of Customer Support will lead the efforts to create a world-class customer support experience across our entire portfolio of enterprise software companies, as well as an additional 25-50 new acquisitions a year. You will take a scientific and metrics-based approach to centralize and deliver customer success measured through our NPS program. Your responsibilities will also include leading a culture of continuous improvement and weekly progress, simultaneously increasing quality and efficiency. You will be tasked to staff your support management and support agents with elite global resources that are smart, technical and have a passion for solving customer issues. We recommend that you attend the tournament instead of applying online, as our tournament process will be much faster. Register at the green button, Webinar address and test platform link will be sent to confirmed candidates. Join our community of remote professionals! Do you wish your current company viewed customer support as a strategic asset, staffed it with the best people in the world and continually innovated on the customer support process? Do you have a passion for delivering world-class customer support through unparalleled online and call-center based customer support? Have you perfected your skills within a B2C or B2B subscription based service or online retail environment with a culture of extreme customer accountability and service? If these questions appeal to you and you are interested in unleashing your talent with one of the fastest growing and most innovative global B2B enterprise private equity companies in the world - this role is for you. The VP of Customer Support will lead the efforts to create a world-class customer support experience across our entire portfolio of enterprise software companies - as well as an additional 25-50 new acquisitions a year. You will take a scientific and metrics-based approach to centralize and deliver customer success measured through our NPS program. The VP of Customer Support will drive a culture of continuous improvement and weekly progress - simultaneously increasing quality and efficiency. You will be tasked to staff your support management and support agents with elite global resources that are smart, technical and have a passion for solving customer issues. Fifty-percent of your team's time will be dedicated to our ‘pair support’ model where becoming an expert problem solver on new products is everyone’s job. Key Responsibilities Assume operational leadership for our global support across all portfolio companies - while building a model that can accept another 25-50 companies a year Building a deeply rooted culture of customer accountability and metric-based operational excellence within these teams - including world class hiring and coaching Standardize a new product onboarding program for support that moves new acquired products into central support in less than 90 days Manage and simplify our central automation infrastructure including Zendesk and Salesforce Candidate Requirements Deep passion for customer success, coupled with a driving motivation to solve their problems and continually improve their experience - you are a customer advocate of the highest order A deeply operational mindset - you dive into details, make decisions based on data, relentlessly measure and test, and hold people accountable for fact-based results 10+ years experience managing 25+ person enterprise software customer service teams - including help desk support teams (phone and email based) - with a track record of customer reported excellence across multiple products and technologies Exceptional communication and relationship building skills, high emotional intelligence, and proven ability to thrive in a high growth, global, virtual environment are essential

Вакансия № 4-2718570 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Управление проектами".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-2718570: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Управление проектами в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-2718570 на должность "Vice President of Customer Support" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Омск, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Crossover")

Объявление с вакансией № 4-2718570 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"

Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 4-2718570 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 4-2718570 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Служба Занятости Населения (электронная)».