www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Москва по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 компаний (организаций) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Customer Service specialist/ Customer Service representative

Вакансия № 4-16491367 в городе (населенном пункте) Москва от работодателя "Coleman Services" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Москва, Россия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва

Компания: Coleman Services (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Coleman Services


Репутация работодателя Coleman Services:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Western brand trade and production company look for a Customer Service specialist/ Customer Service representative Tasks: Efficiently manage customer orders, enquiries, billing and transportation claims providing best possible level of customer service Maximize all sales opportunities. Requirements: Higher education (logistics, customer services, technical, economic) Experience as a specialist, customer service manager, sales coordinator in a Western manufacturing company and logistics company Experience of data entry, information processing Knowledge of relevant software applications (SAP , Sifyb ) - compulsory requirement Knowledge of customer relationship principles and practices, administrative/clerical procedures in customer services (B2B) Ability to analyze and assess problems and find workable solutions To be both able and willing to provide excellent service to the customer Ability to accurately collect and process information Ability to adjust to the situation, patience and stress tolerance Ability to communicate effectively with customers and ability to actively listen English - advance (сommunication within an international company) - compulsory requirement Responsibilities: Provide sales support and provide the best level of customer service: calls must be covered, orders must be managed and shipped, deal with customer sample requests, manage the phased input/output of new items. Organization of daily processes of customer services: order management, order entry, order confirmation/proforma invoice, order portfolio follow up, shipment creation, transport booking, customer enquiries and proactive communication, product availability, lead-times, order status, pricing, price verification, special pricing entering or verifying and applying to the order, claim handling, shortages, damage, pricing adjustments, credit / debit notes / returns Complete daily tasks (controlling processes in SAP system) in timely manner and ensure realistic order portfolio: realistic dates order's, delivery due list, create shipment, release orders for billing, list of Incomplete sales orders, maintain billing due list, fill in/update excel files related to measures/customers complaints/administrative matters (MIPs, Complaint Database, Transport non-conformities), billing documents without accounting. Transport and logistics: contact an approved carrier to book trucks according to the market business process, provide export and transport documents and proforma invoices when necessary, respecting the capacity of the distribution center, using the loading plan and other capacity tools, avoid creating slow-moving and outdated inventory, communication of canceled orders to planners, communication with external/internal suppliers, (third-party orders/triangulation orders), Proactive approach to working with customers and orders to manage load capacity, visit and maintain regular contact with customers as needed Liaise with special project coordinators to deliver orders raised, performance specific tasks agreed with department, help from time to time to facilitate new product launches, attend training and sales related meetings as needed special project Department. Providing training/sharing knowledge with new colleagues on request Conditions: salary + annual bonus 5%, health insurance, food compensation.

Вакансия № 4-16491367 относится к сфере деятельности: "Закупки" » "Строительные материалы".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-16491367: "Закупки в населенном пункте текущего места труда" » "Строительные материалы в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-16491367 на должность "Customer Service specialist/ Customer Service representative" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, Россия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Coleman Services")

Объявление с вакансией № 4-16491367 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"