www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Санкт-Петербург по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 фирм (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Customer Service Manager (International Logistic company, Saint Petersburg)

Вакансия № 4-15989567 в городе (населенном пункте) Санкт-Петербург от работодателя "ООО K-Lane Consulting" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Санкт-Петербург, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Санкт-Петербург

Компания: ООО K-Lane Consulting (организация, фирма, ИП);


Репутация работодателя ООО K-Lane Consulting:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
более 6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Our client, with facilities in over 160 countries and around 58,000 employees, provides supply chain solutions for large and medium-size companies worldwide. Solutions include complete supply chain design and implementation in contract logistics and freight management Responsibilities: Provide leadership and direction for the customer service department to ensure a high level of service, and efficient and timely delivery of outbound shipments. Manage performance to meet customer specific metrics and goals, as well as special needs dictated by the client. Coordinate with station and operations management to insure optimal cargo flow and planning. Analyze, manage and respond to customer inquiries and complaints. Work collaboratively with station and operations management and sales to resolve customer issues and develop and implement corrective action plans. Control costs with focus on improving yield through collaboration with other internal operating teams. Compile research data to develop training modules and tools. Distribute materials, plan and monitor implementation and results. Ensure all data and record keeping are accurate and timely maintained. Oversee and manage the professional development and productivity of staff members to ensure proper goals, training, development and project requirements are met. Conduct annual performance reviews for all staff within department. Address all employee performance problems promptly and directly in accordance with personnel policies. Keep abreast of emerging technology changes and innovations through formal or informal study, reading business and professional publications, networking, and participation in professional organizations. Perform other duties as needed. Requirements: High School Degree or GED required. Minimum five years related experience. Minimum four years industry experience preferred. Experience in team management a plus Must be able to read, write, and communicate in English. Ability to communicate and interact effectively with people from multi-functional and diverse backgrounds. Ability to read, analyze, and interpret general business periodicals, professional journals, technical procedures, or governmental regulations. Ability to write reports, business correspondence, and procedure manuals. Ability to effectively present information and respond to questions from management, employees and vendors. Computer literate Ability to manage the financial aspects of the department (purchasing, budget preparation and review, financial reporting and monitoring expenses). Makes customers and their needs a primary focus of one's actions; develops and sustains productive relationships. Identify and understand issues, problems and opportunities; comparing data from different sources to draw conclusions. Explore alternatives and positions to reach outcomes that gain all parties' support and acceptance. Analyzes complex problems and develops alternative solutions. Demonstrated leadership skills in influencing departments and implementing and managing change. Ability to plan, organize and manage multiple projects and set priorities. Basic understanding and experience in project management methodologies. Uses appropriate methods and a flexible interpersonal style to help build a cohesive team and facilitate the completion of team goals.

Вакансия № 4-15989567 относится к сфере деятельности: "Транспорт, логистика" » "Контейнерные перевозки".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-15989567: "Транспорт, логистика в населенном пункте текущего места труда" » "Контейнерные перевозки в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-15989567 на должность "Customer Service Manager (International Logistic company, Saint Petersburg)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Санкт-Петербург, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ООО K-Lane Consulting")

Объявление с вакансией № 4-15989567 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"