Administrative Officer/Receptionist
Вакансия № 4-15326442 в городе (населенном пункте) Бишкек от работодателя "ООО University of Central Asia" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".
Город, регион, страна: Бишкек, Киргизия (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Бишкек
Компания: ООО University of Central Asia (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Репутация работодателя ООО University of Central Asia:
Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Department: Administration Reports to: Administrative Manager Duty station: Bishkek, Kyrgyzstan Deadline: September 23rd, 2020 Summary of Position and Key Responsibilities Under the overall guidance and direct supervision of the Administrative Manager, the Administrative Officer/Receptionist provides travel services ensuring high quality and accuracy of work. The Administrative Officer/Receptionist works in close collaboration with staff and visitors to the UCA and ensures consistent service delivery. Main Duties and Responsibilities Assist in processing visa forms and obtaining visas from foreign embassies and the Ministry of Foreign Affairs of Kyrgyzstan. Provide police and other related registrations of the international staff and visitors. Assisting and advising colleagues on travel information and helping them in selecting the best travel plan and schedule according to their needs. Making arrangements for accommodation, transportation and reserving tickets for the travellers. Collecting payments and other transactions from the customers and maintaining the records pertaining to their travelling. Making financial payments and reports for the travel expenses. Screens and directs telephone calls. Receives and prepares for sending the office mail (postage & courier), faxes etc. Files correspondence, including Incoming and Outgoing correspondence, inserts data and maintains records as instructed by senior staff members, ensuring that files and records are maintained in good order. Replace Admin staff when if and when needed. Other tasks relevant to the core responsibilities and duties of this position, as assigned by the supervisor. Required Qualifications and Experience At least a bachelor’s or an equivalent degree in business administration or tourism-related subject is imperative. 2-3 years of working knowledge and experience in the same domain. Ability to handle multiple tasks simultaneously in a fast-paced environment, set priorities, and work independently and in a team environment. Professional oral and written communication skills. Ability to identify and resolve problems in a timely manner, strong attention to detail. Good knowledge of travel operations. Fluency to speak English, Russian, and Kyrgyz. Proven ability to write clear reports. Only shortlisted candidates will be contacted.
Вакансия № 4-15326442 относится к сфере деятельности: "Туризм, гостиницы, рестораны" » "Авиабилеты".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-15326442: "Туризм, гостиницы, рестораны в населенном пункте текущего места труда" » "Авиабилеты в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-15326442 на должность "Administrative Officer/Receptionist" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Бишкек, Киргизия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ООО University of Central Asia")
Объявление с вакансией № 4-15326442 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)» |