www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Астана по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 фирм (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Project Contract Manager

Вакансия № 4-13990709 в городе (населенном пункте) Астана от работодателя "ТОО Электровоз ??растыру зауыты" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Project Contract Manager".

Город, регион, страна: Астана, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Астана

А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Project Contract Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: ТОО Электровоз ??растыру зауыты (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: ТОО Электровоз ??растыру зауыты


Репутация работодателя ТОО Электровоз ??растыру зауыты:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Purpose Purpose of the Job: The Project Contract Manager is responsible for the Contract Management and Administration during contract execution phase up to the final acceptance of the work and final account related to the Project. Take responsibility to prepare and organise records namely, correspondences, emails, letters, documents etc. into a format that the Project Contract Manager will use to build up notice to claims or defend claims from any third party. Key Network & Links Measurement Deliverables on time. Timely processing of daily correspondence, documents / records to produce support the production of project variation requests / orders, Extension of Time (EoT), and claim files preparation. Environmental Health & Safety compliance Key Performance Indicators to be defined Agility inclusiveness responsibility Accountabilities Relationship with project team members. Responsibilities Scope of the role and responsibilities: Preparation and management of: Manage, coordinate, prepare and submit letters to the Customer, Suppliers, Subcontractors Prepare contract analysis, high risk letters as required by the Project Manager Progress, monitor and issue replies to backlog incoming letters to ensure contractual compliance Provide in-depth evaluation of the contract interpretation for the project as requested. Preparation and organise records, correspondences, emails, letters, documents etc. into a format that can be used to build up notice to claims or defend claims from Customer, Suppliers and Subcontractors. Work with the Project Manager to ensure traceability of all records. Undertake risk analysis tasks to mitigate potential risks to the project Provide visibility of associated costs to risks identified and provide solutions to mitigate any negative impact Investigate and recommend to management ways of improving the Project margin, including additional opportunities Prepare Contract Summary and Contract Management Strategy Plan, flowcharts as required: Maintain safely and file documents, letters, and other forms of communication in accordance with Alstom / Project Document retention policy. Develop tools such as claims tracker, correspondence tracker, and define and maintain the shared folder All necessary contract management activities for the project through warranty up to final account approval or as deemed necessary. Maintain and capture all Correspondence, MOM’s etc. and prepare the necessary reports and KPI’s. Support and prepare change order notifications, reports as required by the Project Manager Manage the folders on the contracts shared drive and suggest improvements. Candidate Requirements Educational Requirements A suitable degree level qualification in Engineering / Business Commercial / Construction or equivalent Desired Knowledge / Experience The Candidate should be already working or have been working either as a Contract Administrator or similar role or as Contract Manager. Must have worked for either a large civil works company / in construction contractors, ideally on Design & Build type Industrial projects. 3-5 years in a similar Contracts role with a large construction or Transport Company. experience working in a large multi-national company Excellent communication in English (written, spoken) as well as native language knowledge and skill in networking within a large organisation knowledge of project IT systems Behavioural Skills / Competencies Strong personality, having a persuasive attitude. Analytical skills and system minded demonstrating best practice. Rigorous for reporting and trouble shooting Provides early warnings as soon as unforeseen problems arise, to ensure timely corrective action can be taken Strong analysis capability for identifying system issues Identifies critical tasks & issues and takes action to ensure execution, delivery and follow-up Good communication skills for interfacing with all our colleagues. Approach discussions/negotiations with the objective of achieving a win-win outcome. Ability to communicate to different levels Communicates with transparency: Delivers clear messages Team oriented with the ability to work independently Creates an environment where individuals actively take initiative and ownership Delegates, provides encouragement and support to people in accepting responsibility with accountability Technical Skills & Competencies Excellent Microsoft Office, presentation, MS Excel, planning tool skills Languages : Kazakh, English, Russian

Вакансия № 4-13990709 относится к сфере деятельности: "Производство, сельское хозяйство" » "Машиностроение".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-13990709: "Производство, сельское хозяйство в населенном пункте текущего места труда" » "Машиностроение в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-13990709 на должность "Project Contract Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Астана, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ТОО Электровоз ??растыру зауыты")

Объявление с вакансией № 4-13990709 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"