www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Москва по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 фирм (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Technical Support Engineer (Docker Enterprise Support team)

Город, регион, страна: Москва, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва

Компания: Мирантис (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Мирантис


Репутация работодателя Мирантис:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Mirantis’ Docker Enterprise Support team is on a mission to delight millions of developers and system administrators that rely on Docker Enterprise to build, share, and run their distributed applications. Our customer base spans from individuals to SMBs to large global enterprises. As Mirantis continues to experience hyper-growth, the Mirantis Docker Enterprise Support team is setting our sights to find creative ways to scale efficiency while simultaneously increasing customer satisfaction. Mirantis is adding a Technical Support Engineer to our team! We are seeking a Technical Support Engineer to provide world-class technical support for Docker Enterprise technologies. These technologies include Docker Enterprise Engine, Docker Trusted Registry, and Universal Control Plane. You are a friendly, polished communicator who is inherently interested in solving complex problems and delivering a high level of customer satisfaction with every customer interaction (via help content and tickets). You will work closely with Knowledge Management, Engineering, and Product Management to represent the voice of the customer. Responsibilities: Become an expert in Docker technologies and customer deployment environments Create best-in-class help content and proactively perform audits for our publicly-facing knowledge management system Partner cross-functionally with product and solution experts to co-develop reference architecture content Apply advanced troubleshooting techniques (debug and diagnose) on critical, highly complex problems that span multiple layers of the technology stack Engage with the engineering team to resolve technical issues Participate in online forum support for real-time questions from Docker users Identify and recommend process improvements to deliver the highest level of customer satisfaction Maintain and track detailed records for all customer interactions in our internal ticketing system Have fun! Minimum Qualifications: BA/BS degree or equivalent practical experience 2+ years of technical support experience at a high-growth SaaS technology company Extensive experience troubleshooting remote Linux system issues Experience troubleshooting Network issues (bare metal, virtual, cloud) Familiarity with Linux distributions (RHEL, CentOS, Ubuntu, and SLES) Experience with cloud services (Azure, AWS, GCP) Familiarity with DevOps software such as Puppet, Chef, and Jenkins Knowledge of REST API and web applications Experience and dedication to creating Knowledge articles Customer Service focused engineer Preferred Qualifications: Docker Certified Associate Kubernetes Certified Administrator Notary/PKI experience Comfortable with programming languages (Go, Python, Java, JavaScript) We Offer: Work with an established Silicon Valley leader in the cloud infrastructure industry. Work with exceptionally passionate, talented and engaging colleagues, helping Fortune 500 and Global 2000 customers implement next-generation cloud technologies. Be a part of cutting-edge, open-source innovation. Thrive in the high-energy environment of a young company where openness, collaboration, risk-taking, and continuous growth are valued. Receive a competitive compensation package with strong benefits plan. Relocation support if you are ready to make a move:)

Вакансия № 4-13129708 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Сетевые технологии".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-13129708: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Сетевые технологии в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-13129708 на должность "Technical Support Engineer (Docker Enterprise Support team)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Мирантис")

Объявление с вакансией № 4-13129708 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"