Вакансия: Community Manager
Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Community Manager".
Город, регион, страна: Москва, Россия (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва
А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Community Manager" в выбранном населенном пункте.
Компания: Зенимакс Еуроп Лимитед (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): Зенимакс Еуроп Лимитед
Репутация работодателя:
Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.
Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Bethesda Softworks ( 1st place in 2017 biggest game publisher ranking according to annual Metacritic report ) is looking for Community Manager. Based in Moscow, a person in this position will be responsible for building and executing community initiatives for online & offline titles in Russian & CIS regions, as well as contributing to global community strategy. The ideal candidate has at least 3 years’ of trackable experience in community management role with a strong focus on online titles, must have fluent English (both written & oral) and a huge passion for community management & gaming in general. Responsibilities: Manage community forums, overseeing moderation, regular content publishing, audience interaction; Manage, monitor and drive conversation across all Social Media channels, in particular, VKontakte, Facebook, Twitter, and YouTube; Brainstorm, plan and create a local content plan on our social channels; Create, localize & update global news posts, social content and announcements; Create a compelling community strategy to acquire, engage, and excite game fans; Oversee localization & sanity checks for communications and assets for Russian audience; Regularly engage with players at a 1:1 level, encouraging discussion and engagement to contribute towards the growth of the community; Identify and engage with high-value customers, rewarding valuable players for spending time in the game/community; Build and expand influencer contact list within Russian gaming audience; Work with marketing manager, PR, and game team to develop, update, and execute community engagement calendar; Support product marketing to execute cross-promotions across games and channels; Deliver regular community reports and sentiment summaries to the business Gather social channels & community web sources analytics and providing weekly reports on community state: drivers of positive/negative content, Key Performance Indexes, Goal progress, community engagement, and audience reach metrics; Provide qualitative and quantitative feedback based on A/B testing, consumer insights through online surveys, and close monitoring of community channels; Planning and executing cross-promotions with friendly groups and communities in order to increase audience reach & promote our own channels; Creating & executing partner programs with games hardware/software vendors; Demo products at various tradeshows and press events if necessary; Organize, plan and supervise on-stage and online Esports events, leagues and tournaments. Requirements: 3 years+ experience working in mobile or social games, interactive entertainment, digital/social media, community/content management, and/or online gaming; Outstanding written and oral communication skills both in Russian and English; Strong analytical skills and ability to present complex information in a simple format; Flexibility to deal with changes and pressure; Experience managing VKontakte, Facebook and Twitter pages, websites, forums, search or other online outbound marketing content; Basic technical skills, such as Photoshop, knowledge of back-office tools for Web or Social Media; Ability to understand & analyze game metrics, interpret data, and provide recommendations; Highly organized, proactive, and a positive attitude; Passion for interactive marketing and strong gaming background; Be able to travel internationally. Additional details : Full-time position in Moscow office; Chance to work on well know and critically acclaimed titles; Team of experienced professionals in the game industry; Personal parking slot.
Вакансия № 4-12829228 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Маркетинг".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-12829228: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Маркетинг в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-12829228 на должность "Community Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Москва, Россия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Зенимакс Еуроп Лимитед")
Объявление с вакансией № 4-12829228 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)» |
Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 4-12829228 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 4-12829228 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Служба Занятости Населения (электронная)».