www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Киев по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Customer Support Consultant (Italian)

Вакансия № 4-12346908 в городе (населенном пункте) Киев от работодателя "3Shape Ukraine" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Киев, Украина (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Киев

Компания: 3Shape Ukraine (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: 3Shape Ukraine


Репутация работодателя 3Shape Ukraine:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
3Shape A/S is a Danish hi-tech company specializing in the production and development of 3D solutions (3D scanners and 3D software) for industrial and healthcare applications, such as hearing and dental aid production, where we have a global leading position for more than 10 years . We are an international company with headquarters in Denmark, manufacturing in Poland, development office in Ukraine (Kiev) and representation offices in USA and China. 3Shape has customers in more than 70 countries around the world. We are looking for a Customer Support professional with strong communication skills, and the desire to make a difference for the customer and the company. Our ambition in Customer Support is to exceed customer expectations. We provide support to the world's leading dental supply companies, small- to large scale dental laboratories, leading hearing aid manufacturers and more. And we need enthusiastic and skilled colleague to help us serving this constantly growing customer base and achieve our goals. Your profile: You are technically minded and have the ability to communicate advanced topics to users with very different backgrounds. You have a positive approach and attitude. You enjoy assisting customers in their daily work, finding solutions, and you thrive in a busy environment where multitasking is sometimes required. You are to have full operational command of English and Italian , both verbally and in writing. You should possess the following competencies: Professional: Full operational command of English and Italian, both verbally and in writing Previous experience in support function (is a plus) Microsoft Windows administration knowledge (is a plus) User-level knowledge on CRM systems (is a plus) A relevant IT education is an advantage Personal: Customer oriented approach Strong technical interest and understanding of IT, software and engineering problems Good communicator, with the ability to ask and listen - also to what is not being said Intercultural competence In this position you will furthermore be in close contact with colleagues in other departments: sales, product management, development and production both in Denmark and in our foreign offices. Areas of responsibility: Technical support on 3Shape hardware (3D scanners) and software (CAD/CAM) - via online sessions, telephone, e-mail General support case management: logging, prioritization, trouble shooting (potential escalation), closing, follow-up. Contributing to 3Shape's business by providing the industry's best Customer Support We offer: Participation in promoting market-leading technology products for customers around the world Lots of interesting challenges that will require your technical, analytical and communicative skills A large possibility to influence your job. Constant professional growth and development Work in unique professional, friendly and supportive environment Occasional trips to Western Europe Convenient office location (near Polytechnic Institute metro station) Good working conditions in comfortable office (not open space!). We provide our employees with opportunity and space for intellectual work. That is why each team has its own separate room Medical insurance English classes Compensation of lunches Annual paid vacation (24 working days) and paid sick leaves Short working day on Fridays (till 17:00 pm) Regular company events Opportunity to become part of the success that 3Shape has created over the past 10 years We will be glad to welcome you in our team! Please note that only resumes in English will be considered!

Вакансия № 4-12346908 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Поддержка, helpdesk".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-12346908: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Поддержка, helpdesk в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-12346908 на должность "Customer Support Consultant (Italian)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Киев, Украина, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "3Shape Ukraine")

Объявление с вакансией № 4-12346908 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"