www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Химки Бизнес Парк по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Revenue & Credit control specialist

Вакансия № 4-11765035 в городе (населенном пункте) Химки Бизнес Парк от работодателя "IKEA. Химки" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион: Химки Бизнес Парк (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Химки Бизнес Парк

Компания: IKEA. Химки (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: IKEA. Химки


Репутация работодателя IKEA. Химки:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
To be successful in this role you hold a university degree in Accounting or Finance, with 3 years of professional experience in Accounting or Finance areas. Job specific knowledges: Higher education Accounting knowledge 3 year experience in Accounting and Finance or working with customers Good knowledge of MS Office (Excel, Word, Power Point) Good intermediate level of English (both written and spoken) Maconomy system knowledge – will be significant advantage, but not a must Job specific capabilities: Good communication skills Ability to work in a team Ability to convince people Precise, punctual and accurate skills Ability to take responsibility and be proactive Ability to build partner relationship with other units, external counterparts Ability to deliver results in time with expected quality Strong time management, good planning and organizational skills to balance and prioritize work tasks Ability to adapt quickly to changing priorities Strong interpersonal skills for interacting with staff, colleagues from other business units and; In addition to this, you accomplish goals, complete tasks, and achieve results. You are able to comply with deadlines, responsible and executive. You express ideas and opinions effectively in both writing and spoken conversations. ABOUT THE JOB Prevent risks and decrease of the debts. You will: Prepare Tenant Committee report for Discount and Rent Commencement Date change for Tenant Committee meetings in time Prepare Accounts Receivable Management report for Management Team Prepare Credit Risk Performance report for Management Team Participate in negotiations with Lease Managers and tenants regarding the further debt payment scheme upon request on Lease Manager Initiate and control over Bank Guarantee Threat procedure, Electricity Cut-off procedure, Limit Access procedure Control and follow-up debts on Media Sales agreements Participate in Finance Action Plan projects Provide support and back up for other Revenue & Credit control co-workers and Revenue & Credit control Team Leader in case of his/her absence Perform other tasks as assigned by line manager and special projects as defined in action plans Manage relation with Tenants in respect of decrease delaying payments, including receipt and follow up of Guarantee letters on payments Areas of support : Support Team Leader in transferring debts on terminated/expired tenants to external debt collectors (documents and information provision) or to Legal Department, coordinates and monitors further proceeding of such debts Support Leasing Function with Financial Check of new/potential/existing tenants for signing new lease agreements/discounts/rent revision agreements Responsible for compliance with the mandatory requirements of law of the Russian Federation, INGKA Steering documents and other internal Company’s policies, rules and manuals Other tasks as assigned by line manager and special projects as defined in company business plan and or Function/Department/Group action plan Fulfil and test developments of Tenant Administration Systems We offer: Full compliance with Labor Law, official employment; Staff discount on IKEA goods for all co-workers; Corporate medical insurance; Subsidized meal in staff restaurant Partial compensation for fitness club Partial compensation of children’s summer camps; Staff parties and gifts; Life insurance; Corporate pension program; Learning offer for professional growth; Unlimited career and development opportunities at IKEA!

Вакансия № 4-11765035 относится к сфере деятельности: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия" » "Бухгалтер".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-11765035: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия в населенном пункте текущего места труда" » "Бухгалтер в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-11765035 на должность "Revenue & Credit control specialist" в городе (населенном пункте, регионе) Химки Бизнес Парк, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "IKEA. Химки")

Объявление с вакансией № 4-11765035 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"