www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Химки Бизнес Парк по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Revenue & Credit control co-worker

Вакансия № 4-11658806 в городе (населенном пункте) Химки Бизнес Парк от работодателя "IKEA. Химки" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион: Химки Бизнес Парк (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Химки Бизнес Парк

Компания: IKEA. Химки (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: IKEA. Химки


Репутация работодателя IKEA. Химки:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
ABOUT YOU You are passionate about creating an INGKA fit for the future, and increasing customer value, driving business growth and contributing to overall success and results through people. You lead through co-creation with colleagues and other INGKA units as you share and live the IKEA culture and values. You are motivated to be a part of IKEA, and inspired by working together in an ever-changing complex environment. To be successful in this role you hold a university degree in Accounting or Finance, with 1 years of professional experience in Accounting or Finance areas. Job specific knowledges: Higher professional education in Accounting or Financial areas; Basis knowledge of Accounting area; Intermediate level of English (both written and spoken); MS Office knowledge (especially Word/ Excel). Job specific capabilities: Good Communication skills; Ability to manage and prioritize multiple tasks; Easy-learner; Team-player. In addition to this, you accomplish goals, complete tasks, and achieve results. You are able to comply with deadlines, responsible and executive. You express ideas and opinions effectively in both writing and spoken conversations. ABOUT THE JOB Perform correct and timely entering of incoming payments in the system, inform and consult Tenants on payments. You will: Perform matching incoming payments with VAT-invoices and other Accounts Receivable transactions on daily basis Proceed allocation of incoming Payments to appropriate Invoices / Security Deposits / Advances on daily basis Perform reconciliation of entered payments with Treasury department on daily basis Proceed transfer overpayments to unpaid invoices Perform transfer of Security deposits for limited list of MEGAs Preparing payment return information for limited list of MEGAs Prepare and perform Application of Advances, Further Reallocation transfers on weekly basis Participate in Finance action plan projects Provide support and be back up for other Payment Specialists Perform other tasks as assigned by the Line Manager and special projects as defined in action plans Respond on Tenants questions on Accounts Receivable payments Areas of support: Initiate and provide information to Treasury Team on return of incorrect/ double payments to Customer Create Weekly payment report for Weekly cash flow forecast report Enter Exchange rates into TAS on daily basis Responsible for compliance with the mandatory requirements of law of the Russian Federation, INGKA Steering documents and other internal Company’s policies, rules and manuals Other tasks as assigned by line manager and special projects as defined in company business plan and or Function/Department/Group action plan Fulfil and test developments of Tenant Administration Systems. We offer: Full compliance with Labor Law, official employment; Staff discount on IKEA goods for all co-workers; Corporate medical insurance; Subsidized meal in staff restaurant Partial compensation for fitness club Partial compensation of children’s summer camps; Staff parties and gifts; Life insurance; Corporate pension program; Learning offer for professional growth; Unlimited career and development opportunities at IKEA!

Вакансия № 4-11658806 относится к сфере деятельности: "Начало карьеры, студенты" » "Бухгалтерия".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-11658806: "Начало карьеры, студенты в населенном пункте текущего места труда" » "Бухгалтерия в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-11658806 на должность "Revenue & Credit control co-worker" в городе (населенном пункте, регионе) Химки Бизнес Парк, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "IKEA. Химки")

Объявление с вакансией № 4-11658806 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"