www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Пермь по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Technical Support Engineer

Вакансия № 4-10029219 в городе (населенном пункте) Пермь от работодателя "Miro (экс-RealtimeBoard)" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Technical Support Engineer".

Город, регион, страна: Пермь, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Пермь

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "Technical Support Engineer" в выбранном населенном пункте.

Компания: Miro (экс-RealtimeBoard) (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Miro (экс-RealtimeBoard)


Репутация работодателя Miro (экс-RealtimeBoard):

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Miro is the leading visual collaboration platform used by more than 2 million product managers, project managers, content creators, designers, developers, marketers, consultants, strategists, creative agencies and design thinkers all over the world. Miro is being used for remote collaboration, brainstorming, agile management, visual planning, collecting thoughts, gathering feedback and reviewing. It is loved by top brands like Google, eBay, Twitter, Ikea, Autodesk, Cisco, Adobe, Motorola, Lenovo, PwC, Deloitte, EY and by startups around the world. We owe this success to our talented and energetic team of smart, friendly, and professional employees, and we are looking for the same qualities in you. We think that work should be both challenging and fun. We're growing rapidly and providing excellent opportunities for professional development. As a Technical Support Engineer at Miro, your task will be to ensure that our customers have the best experience possible. This is a demanding role that requires a broad skill set. Not only will you be directly responsible for keeping Miro's customers happy and productive, but also you will spend time writing technical texts like manuals and instructions for users and the team. You will be responsible for identifying and raising awareness around inefficient processes and workflows and work towards implementing resolutions. About the Role Explain product features and resolve customer service issues according to company standards. Identify, reproduce, and document bugs for the engineering teams. Assist the team in reproducing bugs and reproduce bugs surfaced by users. Write clear instructions for the team and users. Communicate and coordinate with internal departments. Perform special projects associated with Customer Support. About You You care deeply, genuinely and passionately about customer support and about the role it plays in making a customer-centric team successful. A degree in computer science, mathematics or physics. Basic knowledge of programming (HTML, CSS, JavaScript, Java). An understanding of client-to-server interaction. Work experience with Chrome Developer Tools / Firebug. Multitasking. Excellent time management skills. A quick learner, self-motivated, ambitious, and detail-oriented. Excellent communication skills and high-stress tolerance. High proficiency in written English (the ability to speak fluently will be a plus point). Attention to detail and accuracy. Teamwork skills. Desirable Tech support/ QA/ development background. Perks & Benefits Work in an international team, a possibility to become a valuable player in the ambitious, highly motivated and efficient team. Highly competitive salary. Stock option grant in accordance with company policy. Working hours: shift work (day/night shifts). Great professional and financial growth perspectives. Compensation for any professional courses. Any professional literature ordered by request. Sports activities and corporate tournaments. Regular educational and informal corporate events. Fruits and sweets for tasty breaks. A comfortable workplace equipped by your request. Modern loft-style working space in the city centre with free parking, a view of the Kama river, a volleyball court and a restaurant. Office location: Perm, Digital Port.

Вакансия № 4-10029219 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Поддержка, helpdesk".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 4-10029219: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Поддержка, helpdesk в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Служба Занятости Населения (электронная)» с вакансией № 4-10029219 на должность "Technical Support Engineer" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Пермь, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Miro (экс-RealtimeBoard)")

Объявление с вакансией № 4-10029219 предоставлено партнёром сайтом «Служба Занятости Населения (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Служба Занятости Населения (электронная)"