www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Москва по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Community Manager

Вакансия № 2-419480 в городе (населенном пункте) Москва от работодателя "Adidas Group" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Community Manager".

Город, регион, страна: Москва, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "Community Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: Adidas Group (организация, фирма, ИП);


Репутация работодателя Adidas Group:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Требования к работнику:

Опыт работы:
от 3 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Purpose & Overall Relevance for the Organisation: The role of a Community Manager is to drive ongoing consumer engagement through the management of community activity across all relevant digital channels and platforms. Deliver value to our communities through engaging content delivered via our social media platforms, and leverage these platforms to create great relationships with our consumers. Key Responsibilities: Own the publishing, moderation and ongoing engagement to relevant social platforms, in alignment with the global social media standards and guidelines Follow the global launch plans around key stories and content for the brand digital platforms – provide input to global team on local / regional adjustments needed Engage the community actively and responsively, both in relevant outside communities and existing own channels – monitor consumer conversation in real time (reacting to queries, resolving negative experiences and identifying areas relevant for further brand engagement and enhancement) Ensure all content is fully optimized across relevant channels via tagging, linking and rapidly implementing any new social media technology Seek out and participate in relevant category conversations that are happening in the social media space – flag for opportunities for further engagement and interaction Follow and manage the editorial calendar of the category and ensure a seamless long-term consumer journey across all channels Curate the markets’ content to ensure all deliverables are of the highest quality Copywriting of global posts and coordination with Digital, PR and Campaign Leads for campaign maximization Build outreach initiatives to strengthen the brand personality and voice within the industry In partnership with the Digital Analytics team, analyze relevant metrics to measure the impact of social media activities and amend strategies based on learnings and patterns Attend weekly/bi-weekly category team meetings to share analytics, sentiment and conversation report Authorities: Key Relationships: Advertising, Public Relations, POS Knowledge, Skills and Abilities Good interpersonal/communication skills Exposure to marketing campaign development and execution Experience as an interactive strategist, community manager or directly related experience Ability to manage the implementation of a strategic campaign within the social media space Understanding of social media moderation and conversation analysis Natural story-teller and visual communicator In depth understanding and experience of the digital landscape and all social media channels Working knowledge of development languages (e.g. HTML, Flash, Javascript, XML), analytics systems and tools, standard CMS platforms and digital channels Organizational skills Negotiation skills Outlook: advanced Word: advanced Excel: advanced PowerPoint: advanced English: fluent Requisite Education and Experience / Minimum Qualifications: University degree required Advanced degree desired 5 years industry experience Additional benefits: Possibility of development in world-wide international company Work with highly professional and friendly team Fixed salary Annual bonus Company subsidized lunches Medical insurance Sport club membership Discount on company product.

Вакансия № 2-419480 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Другое, прочее".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 2-419480: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Другое, прочее в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Биржа труда (электронная)» с вакансией № 2-419480 на должность "Community Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Adidas Group")

Статистика просмотров объявления с трудоместом № 2-419480 на должность "Community Manager" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Биржа труда (электронная)»:
просмотров: 1 / переходов: 0

Объявление с вакансией № 2-419480 предоставлено партнёром сайтом «Биржа труда (электронная)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Биржа труда (электронная)"