www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. США по любой Профессии
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

CRM Technical Lead (remote)

Вакансия № 1-31029907 в городе (населенном пункте) США от работодателя "Petrosoft LLC" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион: США (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) США

Компания: Petrosoft LLC (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Petrosoft LLC


Репутация работодателя Petrosoft LLC:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
удаленная работа

Требования к работнику:

Опыт работы:
более 6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Petrosoft’s founder is a retail operator and engineer who initially developed a cloud-based back-office software solution in 2002. Today, the company provides a platform, integration options, software, hardware, and services. These solutions are designed to take advantage of advances in technology, address changes in consumer demand, and enable seamless connections within today’s retail ecosystem. From its headquarters in Pittsburgh, the company supports its POS, foodservice, fuel management, and back-office product lines as well as its integration with industry-leading technology partners SAP. IBM. Microsoft . We are looking for a Internal D365 CRM Technical Lead to spearhead the management of team their D365 system and oversee upcoming transformative projects As a Microsoft Dynamics Technical Developer, you will be familiar with at least one leading commercial CRM system. You will assist delivery teams with CRM solution planning, analysis, designing, building, and testing. You will be considered a product expert that is also responsible for providing support in CRM issue escalation and resolution. This role is typically focused on more complex assignments, often requiring diverse inputs, processes, and/or outcomes with room for discretion within established parameters. Role & Responsibilities: D365 System Management: Assume responsibility for the current Dynamics 365 system, ensuring its optimal performance and functionality. Project Management : · Assist across all phases of project (e.g. Plan, Analyze, Design, Build, and Test) · Leverage technical knowledge to design and implement Microsoft Dynamics solutions · Research customer issues that may be non-standard in order to offer solutions · Support design of conceptual architecture and technical solutions · Support continuous improvement efforts to proactively identify potential challenges to customer success and business productivity Data Ownership: Take ownership of data management processes, ensuring data integrity and security. Experience required: Dynamics 365 CRM Expertise: Proven experience in working with Dynamics 365 CRM, showcasing your deep knowledge of the platform. Experience in project management and implementation in IT (web, mobile) from 3 years; Understanding of modern software development processes: Agile, SCRUM, etc.; Understanding of project goals and experience in building product strategy; Experience of working with requirements and processing business requirements into development tasks; Additional and/or Specific Skills: Excellent communication skills -- interpersonal, written and public speaking. Ability to solve complex problems Ability to meet tight deadlines Strong organizational and time management skills. Ability to multi-task in an ever-changing work environment Strong team-building and environment development skills. Attendance Requirements: Regular and reliable attendance is required. Individuals must be able to work at least a 40 hour work week, Monday through Friday and be available as situations arise requiring extended hours. Working conditions Full remote work Work schedule: flexible Salary in $ Paid vacation

Вакансия № 1-31029907 относится к сфере деятельности: "Медицина, фармацевтика" » "Медицинский представитель".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-31029907: "Медицина, фармацевтика в населенном пункте текущего места труда" » "Медицинский представитель в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-31029907 на должность "CRM Technical Lead (remote)" в городе (населенном пункте, регионе) США, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Petrosoft LLC")

Объявление с вакансией № 1-31029907 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"