www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. Санкт-Петербург по любой Специальности
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Concierge / Консьерж

Вакансия № 1-28366027 в городе (населенном пункте) Санкт-Петербург от работодателя "Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург»)" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Concierge / Консьерж".

Город, регион, страна: Санкт-Петербург, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Санкт-Петербург

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "Concierge / Консьерж" в выбранном населенном пункте.

Компания: Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург») (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург»)


Репутация работодателя Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург»):

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
The Corinthia Hotel St. Petersburg is currently looking for ambitious and professional candidates for the position of the Concierge . POSITION SUMMARY Under the direction of the Guest Relations Manager and within the limits of Front of House policies and procedures to assist in achieving the goals and targets set in budgets by maximising RevPAR/Occupancy/Average Room Rate, by maintaining as well as by building on the reputation of the hotel and by ensuring that business objectives are accomplished. To assist the Concierge team, Doormen and Porters and ensure that guest needs are met to the high standard required by the company and expectations are exceeded. Responsibilities: • Greets and maintains an excellent working relationship with guests/clients and colleagues. • Understands and is fully conversant with the weekly rota, passing on leads to ensure it reflects the latest business needs and fluctuations (last minute pick-up, groups, etc.) • Assists in the efficient and effective 24 hour operation of the Concierge team, Doormen and Porters where required. • Assists in ensuring that the Concierge team, Doormen and Porters operations achieve and where possible exceed the hotels standards. • Understands and to be fully conversant with the computer systems in place, Corinthia Hotel Group website, the intranet, outlook, Go Concierge and other office applications. • Ensures the concierge desk is kept neat and tidy at all times. • Ensures all guests to the desk are acknowledged with a warm smile in the timeframe specified. • Assists in regular inspections of the public areas and ensure that defects are reported and rectified. • Assists in regular inspections of both hotel entrances. • Assists in ensuring that all guest deliveries are delivered within Corinthia standards and logged accordingly. • Assists in the management of guest luggage (arrival/departure and storage) when required. • Assists in the appropriate reception of guests on arrival by limousine on both hotel entrances. • Ensures that Third Party Company cars are clean at all times. • Assists in ensuring daily newspaper order reflects business level and demands and request adjustments where required to ensure expenses are kept to a minimum. • Ensures that daily operation check-lists are completed and assist the Doormen, and Porters when necessary. • Ensures internal and external guests, as well as tenants of the Corinthia Residencies are offered exceptional service for air, bus and train tickets, documents, theatre tickets, car hire and bicycle hire, among other requests. • Ensures a high quality when capturing and maintaining guest data, ensuring that every guest stay is linked to the correct client file. • Ensures that all Signature Suite and Junior Suite guests’ pre-arrival service preferences and requests are actioned, logged and confirmed accordingly. • Advises the Guest Relations Manager of all operational incidents that may affect the business or have an impact on guest services, and assist in appropriate follow up to all incidents. • Promotes the services and facilities available to guests within the hotel and the Corinthia Hotel Group, maximizing revenue from other outlets (e.g. car transfers, mobile phone rental, telephones, valet services, ESPA-Spa etc.) • Adopts a sales attitude at all times, passing on sales leads for follow up by the Sales and Marketing Team in order to maximize room sales and revenue. • Ensures accounting instructions are accurately managed and the hotel credit policy is followed by the reception team, in conjunction with the finance department • Ensures all necessary back up is available. The ideal candidate will have: • Previous guest exposure in the Tourism and Hospitality Industry desired • Additional European Language desired • Microsoft Office, PMS such as Opera, GoConcierge, Internet • Knowledge of the guest internet access (both wired connection and wireless), television systems, iPod docking stations and entertainment systems (Media Hub), Otron TV (and any other in room technology) Diploma of Hospitality related studies desired • Comfortable with the occasional physical nature of the job. • Comfortable with the unsociable hours that the job can command • Comfortable that that the hours required to work will be arranged as shift work in accordance with demand Conditions: • A chance to join high performing team of the Best MICE Hotel in Russia. • Work in the very center of the city (7 min from metro Mayakovskaya / Vladimirskaya). • Broad opportunities for career growth and professional development. • Competitive Officially declared salary. • Medical insurance for you and for your child (after the probation period). • Wide range of staff incentive programs; corporate learning and development opportunities. • Free meals on duty. • Friendly atmosphere and mutual support.

Вакансия № 1-28366027 относится к сфере деятельности: "Юристы" » "Корпоративное право".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-28366027: "Юристы в населенном пункте текущего места труда" » "Корпоративное право в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-28366027 на должность "Concierge / Консьерж" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Санкт-Петербург, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург»)")

Объявление с вакансией № 1-28366027 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"