www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Астана по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

IT Manager

Вакансия № 1-27802480 в городе (населенном пункте) Астана от работодателя "The St. Regis Astana" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "IT Manager".

Город, регион, страна: Астана, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Астана

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "IT Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: The St. Regis Astana (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: The St. Regis Astana


Репутация работодателя The St. Regis Astana:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Company description: Marriott International is the world’s leading global hospitality company, with more brands, more hotels and more opportunities for associates to grow and succeed. With 5,700 properties, you’ll find us in your neighborhood and in more than 110 countries across the globe. Hotel description: Situated on the river banks of Esil, in the heart of Astana's Central Park and in the center of the Diplomatic district The St. Regis Astana will open early 2017. 120 sumptuous guest suites feature a unique identity of discreet luxury. The hotel will embrace a specialty grill restaurant where guests enjoy an unrivaled service and sample the best ingredients or indulge in the flawless luxury of Iridium Spa after a long day of captivating city impressions or business meetings. Position Purpose Supports the planning and implementation of all technology systems for the Hotel. Ensures that all systems in use at the property are maintained to a level that delivers the most efficient service for our guests and that they are in compliance with Starwood’s standards of operation. Provides support to the users of Information Systems through direct interaction and through the identification and co-ordination of their ongoing training needs. Supervises and administrates all phases of computer and telecommunications operations including planning, installation, training, and maintenance within the hotel. Essential Functions Plans and coordinates new installations of software and hardware within the Hotel. Reviews and approves hardware and software purchase to insure new products achieve corporate standards. Will be the focal contact point for software and hardware vendors. Conducts periodic audits to insure compliance to the corporate systems policies and procedures, security, and internal control standards. Advises in the preparation of feasibility studies for all automated systems in the Hotel. Provides all users within the Hotel with advanced technical support on all aspects of hotel technology. Prepares and supervises all backup and restore procedures. Responsible for the administration and security access control to the local area network. Analyses and is aware of the terms and due dates of all maintenance contracts covering the Hotel software and hardware. Prepares a monthly activity report outlining the systems activity of the hotel for distribution to the General Manager and Area Director of Information Technology. Fulfills 7 x 24 hours on call duties as required. Participates in the preparation of the Hotel Capital Plan. Ensures that project releases for technical projects are completed as required. Performs specific ad-hoc tasks upon requests of supervising executives. Supportive Functions In addition, this position may be required to perform a combination of the following supportive functions: Coach and counsel employees and managers. Advise the General Manager and the Executive Committee of potential IT opportunities. Perform assessment of executives. Initiate and maintain relationships with community leaders. Specific Job Knowledge, Skills and Abilities Most tasks are performed independently or in a team environment with the employee acting as a team leader. There is minimal direct supervision. Ability to focus and maintain attention to performance of tasks and to work and complete assignments on time despite frequent stressful, emergency, critical or unusual interruptions. Ability to create, implement and monitor hotel and staff goals, strategies and policies. Ability to be resourceful, creative and maintain flexibility. Ability to train, motivate, evaluate, mentor and direct employees and managers to meet desired ends. Ability to maintain excellent relations with staff and maintain staff and guest confidentiality at all times. Ability to lead by example. Ability to participate in (and lead when necessary) all departmental and hotel-wide meetings. Qualification Standards Must be able to demonstrate: Passion for the industry and excellence in guest service Outstanding professional communication and personal presentation. Personal initiative, resolve and high energy towards tasks and goals. Must be proficient in English and local language. Education: Bachelor degree required. Experience: Good experience on the same position. Line operations management and labor related experience preferred. This job description is not an exclusive or exhaustive list of all job functions that an employee in this position may be asked to perform from time to time.

Вакансия № 1-27802480 относится к сфере деятельности: "Консультирование" » "Информационные технологии".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-27802480: "Консультирование в населенном пункте текущего места труда" » "Информационные технологии в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-27802480 на должность "IT Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Астана, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "The St. Regis Astana")

Объявление с вакансией № 1-27802480 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"