www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. Москва по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 компаний (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Head of Customer Experience Analytics

Вакансия № 1-27708805 в городе (населенном пункте) Москва от работодателя "Tabby" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Москва, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва

Компания: Tabby (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Tabby


Репутация работодателя Tabby:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
удаленная работа

Требования к работнику:

Опыт работы:
более 6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Tabby creates financial freedom in the way people shop, earn and save by reshaping their relationship with money. Over 3,000,000 active users choose Tabby to stay in control of their spending and make the most out of their money. Over 10,000 global brands and small businesses, including H&M, Adidas, IKEA, SHEIN, noon, and Bloomingdale's use Tabby's technology to accelerate growth and gain loyal customers by offering flexible payments online and in stores. Tabby is active in Saudi Arabia, UAE, Egypt and Kuwait and backed by leading investors including Sequoia Capital India, STV, PayPal Ventures, Mubadala Investment Capital, Arbor Ventures and others. About the role We are looking for the Head of Customer Experience Analytics to manage a team of CX analysis, that includes 2 main pillars: WFM (Workforce Management) responsible for Customer Service forecasting, performance analysis, optimization, shift planning. VoC (Voice of the Customer) , that uses a data-driven approach to analyze customer contacts, root causes for that, put it on the Customer Journey map and work with internal functions to drive fact-based improvement projects. Ambition of Tabby is to make CX a competitive differentiator, and for that to happen, CX analytics must create actionable reporting, utilize ML models to recognize customer contact root causes, support chatbot development, connect CX aspects to the company profitability in an actionable way. You'll be working in a dynamic, rapidly evolving environment with the following responsibilities Own a data and analytics roadmap of CX org. Propose methods and tools to address CX challenges in your scope. Coach your team. You should apply if you have Great understanding of math and statistics. Worked with data platforms like Power BI or BigQuery, data visualization tools like Tableau or Looker. Possess programming skills to a self-sufficiency in tool integration and cross platform data exchange. Managed team projects in Data or Business analysis or performed as a Principal Analyst or a Consultant for complicated projects in business data domain. Relocation We are offering remote work from any country by your choice as well as individual relocation plans to UAE, Armenia, Georgia, Serbia and Portugal. We are covering: Flight tickets to the country by your choice. Accommodation for the period of time required for the employment (2-4 weeks on average). Bank account as well as legal entity or Dubai residency visa opening. Residence permit costs coverage in the country of permanent residence (if necessary). Family support for dependants. What you can expect A competitive salary dependent upon your experience. We offer flexible working hours and trust you to work enough hours to do your job well, at times that suit you and your team. A working environment that gives you autonomy and responsibility from day one. You should be comfortable with the idea that the quality of your work will influence the shape of your career. Participation in company's employee stock options program. Full health and dental cover.

Вакансия № 1-27708805 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Системная интеграция".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-27708805: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Системная интеграция в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-27708805 на должность "Head of Customer Experience Analytics" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Tabby")

Объявление с вакансией № 1-27708805 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"