www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Тбилиси по любой Специальности
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 вакансиям от 1.200.000 компаний (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Communications Specialist

Вакансия № 1-26572552 в городе (населенном пункте) Тбилиси от работодателя "Customertimes Georgia LLC" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Communications Specialist".

Город, регион, страна: Тбилиси, Грузия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Тбилиси

А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Communications Specialist" в выбранном населенном пункте.

Компания: Customertimes Georgia LLC (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Customertimes Georgia LLC


Репутация работодателя Customertimes Georgia LLC:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Customertimes is a global IT consulting company headquartered in New York City with offices in 11 countries. We specialize in the development and implementation of cutting-edge technology solutions for business transformation. Our international team includes 1600+ skilled professionals. We have more than 15 years of experience in the Salesforce ecosystem, and our portfolio includes 4000+ completed projects in more than 65 countries. Customertimes works with major corporations throughout Europe and North America, including industry leaders in healthcare, life sciences, CPG, manufacturing, financial services, education, and the non-profit sector. Our clients include companies such as IQVIA, UPSA, L'Oreal, Dyson, Philips, Sharp, and Danone. As Communications Specialist you will plan, design, and develop all internal and external communications, including SMM, participate in the organization of online and offline events, and participate in creating a communication strategy using trend tools and mechanics. Job Responsibilities: • Implement & develop a communication strategy to promote Customertimes EVP in the local markets • Create and develop an internal and external communication plan for the Southern Europe Delivery cluster and align it to the Global communication plan and goals • Management of corporate social media: creating and publishing content, increasing engagement, launching targeting campaigns, and generating leads • Create & manage promotion campaigns using different marketing tools • Analysis of the presence of competitors in social media, gathering best practices • Preparation and approval of the content plan on a monthly basis • Writing texts and self-preparation of visuals according to the brand book • Regular interactive activities and various engagement mechanics (quizzes, contests, story games, etc.) • Creation, translation, and updating content: press releases, news, and posts on the company's website; preparation and writing of comments/interviews, expert columns, and articles • Search for thematic and news articles on English-language resources, processing them into further content • Conducting interviews with employees and preparing materials based on them • Full-scale communications support of corporate projects • Creation of a corporate digest • Online and offline event management • Other duties as assigned Job Requirements Main requirements: • Master's degree in Marketing, Journalism, PR, or a related field. • Marketing, SMM, Employer Branding, PR experience 2+ years. • IT industry-related experience of 1+ years is a plus • Highly proficient copywriting skills • Work with Canva, ProCreate, Photoshop, and Figma • Ability to create simple websites and landing pages via constructors as a plus • English language level – Advanced Additional interpersonal Skills: • Excellent organizational and interpersonal skills • Excellent written, communication, and presentation skills • Creative mindset • Self-management • Result orientation • Ability to adhere to and meet deadlines • Attention to detail and accuracy Conditions: • Competitive salary • Trial period: 3 months • 20 working days of paid vacation leave per year • 5 days off per year for personal purposes • 15 working days of paid sick leave per year with a medical certificate • Medical insurance

Вакансия № 1-26572552 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Интернет-маркетинг".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-26572552: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Интернет-маркетинг в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-26572552 на должность "Communications Specialist" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Тбилиси, Грузия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Customertimes Georgia LLC")

Объявление с вакансией № 1-26572552 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"