www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Искать Работу в г. Берлин по любой Специальности
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 фирм (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Support engineer to Berlin

Вакансия № 1-26229017 в городе (населенном пункте) Берлин от работодателя "think-cell" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Берлин, Украина (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Берлин

Компания: think-cell (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: think-cell


Репутация работодателя think-cell:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: от 50000 EUR;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Join us as a support engineer Location: Berlin, Germany Do you enjoy working with intelligent customers and colleagues? Are you interested in solving real-world problems? Do you believe that success comes from a deep understanding of user needs and customer success? If so, we would like to meet you, especially if: You wish to have an opportunity to influence the improvement of our software; You are able to collaborate across different teams and stakeholders; Ideally you poses experience with Windows architecture is a plus; You are fluent in English (min. C1), German is a plus; You would like to independently structure your work; You should be attentive and detail-oriented. About our support: Since 2002, think-cell produces graphics software that performs most of the painstaking work of creating data-driven slides for professional Excel and PowerPoint users. From a business perspective, the key to think-cell's success is a unique solution to a pressing business problem. Our customers and users are influential professionals who are extremely satisfied with our software and help spread it by word of mouth. We take great pride in our software, and have an excellent reputation for our technical support. Independently, you handle problems from the receipt of a support ticket to its analysis, tracing problems all the way to their resolution in development. About the position: When you receive a ticket, our customer should get timely and reliable feedback, usually within a few hours, either with the solution or a suggestion for further troubleshooting. When a phone call or a remote support session is needed, you will quickly realize that our customers are busy people, and that you must use your time well. Ask the right questions, be perceptive of the little things, and use the right tools to find the unusual configuration, the virus, the third party tool, the particular file or action that is causing trouble. Once you have found the problem and talked it through with one of the developers, we will make sure that this same problem does not bother you again. If it is in our code, we will fix it, no questions asked. If the bug is in third party code, you will contact the vendor and convince them to fix it. Quite often they do, even the big names. If they don't, you write a knowledge base article, which is searchable on our web site. 90% of your time you will spend on problems that you have never seen before, which will keep up the challenge. Besides working on tickets, you will evaluate new tools that may help you in your work, or even write them yourself or work with one of our developers. We at think-cell have our own automatic error reporting framework and ship a diagnostic tool, both of which are constantly being improved – soon, perhaps, by you. The qualities we are looking for are similar to those of a software developer, with the same strong problem-solving abilities, but a bit less emphasis on algorithmic skills and in return more emphasis on organizational and communication skills. Experience with the Windows architecture is a plus. If you have analyzed a minidump before, even better. Since you will be managing our many international customers in addition to our German customers, this position requires that you are fluent in English, German would be a plus.

Вакансия № 1-26229017 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Начальный уровень, мало опыта".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-26229017: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Начальный уровень, мало опыта в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-26229017 на должность "Support engineer to Berlin" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Берлин, Украина, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "think-cell")

Объявление с вакансией № 1-26229017 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"