www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Алматы по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний (организаций) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Sales & Administrative Support Manager

Город, регион, страна: Алматы, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Алматы

Компания: ТОО ОПЕРЕКС (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: ТОО ОПЕРЕКС


Репутация работодателя ТОО ОПЕРЕКС:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: от 400000 казахстанских тенге;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Experience, skills and qualifications: A University degree in Law, Finance, Mechanical or Mining Engineering Excellent verbal and written communication abilities in Russian and English At least 3+ years of experience in Legal support, Sales support, Contract management and/or Logistics (preferably in the mining industry) An excellent work ethic and a desire to get the job done A high degree of motivation and diligence, with excellent attention to detail and good time management skills A proactive team player, with a positive 'can do' attitude A strong customer-oriented attitude with well-developed communication, conflict resolution and problem-solving capabilities A fast learner with strong ability to work on multiple tasks simultaneously and process large amounts of information quickly, whether in Russian or English An ability to work accurately and effectively even under pressure and time constraints A high level of Computer literacy (MS Office, Outlook, Power Point and Advanced Excel) with good knowledge of 1C: Enterprise platform Key responsibilities: Sales Support Provide comprehensive support to the sales department from the formation of leads to their development and closure Collect information on potential clients through various strategies including internet searches, cold-calling or personal networking Assistance in preparation of tender documentation and contracts Communicate with both local and international clients, partners and vendors Meeting and event management (set up meetings, organize customer events, public presentations, seminars, participation in exhibitions and conferences) Product delivery management (communication with clients and patners, assigned transportation companies and brokers) Monitoring, reporting and handling of account receivables on all active deals Maintenance and update of CRM database on a regular basis Translation of business-related documentation (personally or via agencies), such as international contracts, marketing materials, press releases etc. Liaison with mass media and press services in collaboration with international marketing teams and advertising agencies Administrative support Travel and accommodation arrangements (tickets, visas, hotel booking, taxis etc.) Fulfill functions of secretary (answer phone calls, host office visitors/clients, handle incoming/outgoing correspondence) Office maintenance (office supplies ordering, electricity, telephone and any other regular/irregular payments) Perform any ad-hoc tasks assigned by CEO Compensation and benefits: Work schedule: from 09:00 to 18:00, 5/2, weekend Saturday and Sunday Official employment according to the Labor Code of the Republic of Kazakhstan Office in the center of Almaty Work in an international team of professionals Attractive motivation system A unique opportunity for further development in the field of sales support of high-tech equipment in close cooperation with the world's leading manufacturers

Вакансия № 1-24763487 относится к сфере деятельности: "Продажи" » "Прямые продажи".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-24763487: "Продажи в населенном пункте текущего места труда" » "Прямые продажи в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-24763487 на должность "Sales & Administrative Support Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Алматы, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ТОО ОПЕРЕКС")

Объявление с вакансией № 1-24763487 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"