www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Алматы по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 организаций (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Project Manager

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Project Manager".

Город, регион, страна: Алматы, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Алматы

А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Project Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: KIMEP (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: KIMEP


Репутация работодателя KIMEP:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Office of the Provost and General Deputy to the President is looking for applicants to the following vacant position: Job Title: Project Manager Division: Office of the President Department: Office of the Provost and General Deputy to the President Position reports to: Provost and General Deputy to the President Job Purpose Summary: Provide full administrative support to Provost and General Deputy to the President, including fulfilling individual and teamwork assignments. Effectively communicate with KIMEP offices, multi-level administrators, faculty, and students as well as external parties. Key Responsibilities and Duties: Handle all e-mail messages and telephone correspondences Disseminate information, arrange meetings, manage agenda, and communicate with clients and visitors Meet guests Schedule and arrange meetings, follow up with meeting attendees Create and maintain all working filing of the Office in the most through way Oversee a Clerical Coordinator, an Archivist and an Assistant to the PGDP in all administrative matters; Process/log in-out documentations, approvals, payment requests, letters, etc. Act as secretary of the office meetings, Directors Meetings and Disciplinary meetings of the PGDP, take minutes and maintain records, archives and files in a proper format and order Supervise administration activity and logistics for the Office of the Provost and General Deputy to the President; Arrange all details of business trips and outreach activities for the Provost and General Deputy to the President; Maintain and report on implementation and completion of office tasks and expenditures; Draft memos addressed to the internal departments and official letters addressed to external partners; Coordinate requests and require necessary details from the requestors Translate texts and act as an interpreter if it is necessary Review the information given in the memos, letters, and requests for accuracy and reliability Send out notifications to staff and heads, provide administrative support to a range of activities Maintain strict confidentiality of records and information Cooperate with EA’s from the President’s Office and the VPAA to coordinate materials, PC’s meetings, and communicate important information. Supervise a Clerical Coordinator, an Archivist , Assistant and student workers Submit staff’s and Provost’s timesheets Communicate with culturally diverse communities with different professional background Follow up with contractors, an architect, and internal responsible directors/staff on the current projects, including construction projects, activities, and etc Identify and analyze a variety of issues and problems by making recommendations and/or taking actions to resolve them Fulfill other tasks as assigned by the Provost and General Deputy to the President. Minimum Qualifications: Bachelor’s degree, at least one year of administrative experience; positive, cordial, diplomatic attitude; client-oriented, good communication skills, accurate, flexible, team worker, fluent English and Russian; excellent typing skills; good computer kills (Office, Internet). Preferred Qualifications: Master’s degree, at least 2 years of relative administrative experience; familiarity with KIMEP policies; fluent in Kazakh. Deadline for submission of applications/resumes is August 12, 2022 inclusive or open until filled Please indicate your salary expectations in KZT, net monthly.

Вакансия № 1-24699961 относится к сфере деятельности: "Административный персонал" » "Персональный ассистент".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-24699961: "Административный персонал в населенном пункте текущего места труда" » "Персональный ассистент в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-24699961 на должность "Project Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Алматы, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "KIMEP")

Статистика просмотров объявления с трудоместом № 1-24699961 на должность "Project Manager" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)»:
просмотров: 1 / переходов: 0

Объявление с вакансией № 1-24699961 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"