Customer Support/Onboarding Manager
Вакансия № 1-23507692 в городе (населенном пункте) Бишкек от работодателя "Optherium Labs" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".
Город, регион, страна: Бишкек, Кыргызстан (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Бишкек
Компания: Optherium Labs (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Репутация работодателя Optherium Labs:
Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Responsibility : - Collaborating with other teams internationally to tackle any customers' issues - Designing customer support dialogues scripts - Providing the best customer support by talking directly and honestly with our customers, and developing a deep understanding of what our community really wants from a digital bank. - Communicating with our customers through a variety of different mediums, based on our customers’ needs; whether that be through calls, social media platforms, email, or in-app chat. - Proactively spotting patterns in the frustrations or hopes of our customers, seeing where we can change our processes, tools, or product to make them happier. - Identifying customers who are in vulnerable situations and helping to figure out what steps we can take to support them. - Working closely with our financial team to act as the first line of defense to help spot and investigate trends. - Understanding, prioritizing, and escalating our customers' feedback and feature requests to the external product team. - Supporting other members in the customer support team by being a point of escalation for other teammates and mentoring new joiners. - Making sure the rest of the company stays customer-focused and fixated on building the best white-label neobank in the world - Representing Optherium Labs online at all times in the best possible way Requirements : - fluent English - care deeply about delighting our customers - are great at explaining things to people, and have fluent verbal & written English skills - delight in investigating awkward problems, getting to the root cause, and fixing them - you are friendly and organized - added a word "viva" at the beginning of your bid to prove you are a detail-oriented person - want to be part of our team - experience in payments, banking, or finance is a plus - proficiency in French, German, Spanish, Italian, and other languages is a very big plus Conditions : - Work in an innovative company - Competitive salary - Friendly and highly professional teams - Flexible working hours - Comfortable office facilities - Paid vacation, holidays and sick-leaves - Team buildings for each project team and corporate events - Regular performance reviews - Career growth
Вакансия № 1-23507692 относится к сфере деятельности: "Информационные технологии, интернет, телеком" » "Интернет".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-23507692: "Информационные технологии, интернет, телеком в населенном пункте текущего места труда" » "Интернет в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-23507692 на должность "Customer Support/Onboarding Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Бишкек, Кыргызстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Optherium Labs")
Объявление с вакансией № 1-23507692 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)» |