www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. Самара по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Senior Systems & Technical Support Engineer (Tier 3)

Город, регион, страна: Самара, Россия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Самара

Компания: Devexperts (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Devexperts


Репутация работодателя Devexperts:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
dxFeed is the leading provider of data services for the Capital Markets industry, sourcing and storing direct market data feeds from a variety of exchanges and market participants around the world, having built one of the most comprehensive ticker plants, in addition to offering the broadest range of data services for streaming, consolidation, storage, extraction, analytics, including index construction and maintenance for buy-side and sell-side institutions of the global financial industry. We are looking for Senior Systems & Technical Support Engineer (Tier 3) to join the team. We expect Senior Systems technical Support Engineer to: work on the deployment, installation and configuration of sophisticated Market Data/Trading/Finance and related software work on the administration of UNIX/Linux OS – installation, configuration and maintenance work on the administration of Network Equipment (Cisco, etc) be active on the assistance for developers, participation in DevOps activities implement automation activities in order to get rid of any routines install, manage, integrate and evolve in-house developed and external well-known monitoring systems (Zabbix, etc) work on the design, installation and configuration of managed servers (including physically racking and connecting the equipment to third-party devices) and cloud-based servers, networks provision servers and storage, configuration of firewalls, VPN, monitoring, etc. automate cloud and hybrid (on-prem/cloud) platform and systems deployment, including load-based auto-scaling approaches be proactive in identifying and troubleshooting problems in testing and production environments, (generating solutions and bug reports when required) and monitoring network and systems health and status, and continuously making improvements solve critical problems in network environments (multicast routing/latency issues/packet loss/etc.) and in Systems, platforms and data such as: unavailability/ outage/ inconsistency/ misconfiguration/ data delays/ etc.) diagnose complex issues within network stack including low level packet capture and OS system analysis participate in an on-call support rotation to ensure 24x7x365 coverage for critical core and customer issues guide and mentor Tier II engineers share knowledge within team and across other teams communicate with clients and partner companies’ engineers on technical subjects Requirements: 3+ years of experience in UNIX/Linux administration and/or Networking experience in Amazon compute cloud in-depth knowledge of TCP/IP and ISO/OSI stack solid experience with networking (routing, switching, IP, TCP, UDP, BGP, EIGRP, VPN, DNS) and Cisco knowledge of IP Multicast (RP, PIM, IGMP) technical knowledge to ensure safe, effective, and efficient changes to the network and systems infrastructure CI/CD and DevOps activities experience proficiency in shell script languages: awk, perl, etc preferred experience in cluster technologies and high availability systems experience in solving complex problems and the ability to handle multiple tasks and projects simultaneously strong analysis, investigation and troubleshooting skills good written and spoken English language Additional skills considered an advantage: understanding high-performance, high-throughput and low-latency network technologies knowledge of Java programming language experience with CDN architectures experience with WAN technologies experience with Trading/Exchange/Risk management software usage and management experience in working with Tomcat, Apache, nginx, haproxy webservers experience with Atlassian software (JIRA, Confluence, etc.)

Вакансия № 1-23362169 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Below The Line (BTL)".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-23362169: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Below The Line (BTL) в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-23362169 на должность "Senior Systems & Technical Support Engineer (Tier 3)" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Самара, Россия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Devexperts")

Объявление с вакансией № 1-23362169 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"