www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Москва по любой Профессии
Находите работу по более чем 20.000.000 актуальным вакансиям от 1.200.000 организаций (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Field Service Manager, Russia

Город, регион, страна: Москва, Россия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Москва

Компания: ООО Marel Food Systems (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: ООО Marel Food Systems


Репутация работодателя ООО Marel Food Systems:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
1–3 года

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
About the job As Marel continue to grow and to ensure we put our customer first, we are looking for a Field Service Manager to join our team in Russia. As our new Field Service Manager, you will be responsible for the local management and development of our growing Field Service team that is fully capable of fulfilling customer demand for all field service activities. Do you believe you are ready for the challenge? What you’ll be doing Leading and daily Management of a team of 17 Field Service Engineers as well as a Field Service Scheduler. Monitor employees' work levels and review work performance through KPI benchmarking. Ensures that all Installations, Planned maintenance, Repairs, Emergency Support and special projects are executed efficiently by the team. Continuous development of the team through mentoring and training. Update and monitor our skills matrix, knowledge and experience to identify and address any gaps to ensure we can meet our Customer demand. Responsible for Health and Safety worker training, for site and working on Marel equipment. Investigate and or assist Health and Safety Executive (HSE) with accidents and injuries, and prepare and escalate reports of findings. Mentor employees on work-related issues and encourage employees to improve skill deficiencies to ensure and increase employee job satisfaction. Initiate personnel actions, such as hires, promotions, personal development plans, transfers, discharges, and disciplinary measures when required and conduct regular appraisals and performance meetings with next in line employees Participate in Field Service Management meetings and support Industry/Regional Field Service Managers in setting directions, goals, strategy and compensation strategy for the operation. Act as a management representative when visiting Customers premises, and dealing with such relations in a professional manner. Monitor new products introduced to the market and ensure skills requirements are addressed within the market and team. About you Professional experience in Field Service Management within the equipment/Software manufacturing sector and/or similar industries. Food industry preferable Leadership, Management and motivation of people, gaining commitment from both internal and external colleagues. Ability to quickly familiarize oneself with the company’s installed base within the region and relevant technology. Ability to quickly familiarize oneself with the company’s products and processes. Knowledge of principles and processes for providing high quality field service to customers. This includes customer needs assessment, meeting quality standards for services, and evaluation of customer satisfaction. Degree in Mechanical or Electrical Engineering from a technical college or similar, or relevant work experience. Former team leader, excellent communicator, comfortable in dealing with customer’s management Excellent written and spoken Russian and English. We offer We offer you the opportunity to develop yourself. This starts on you first day. You will receive an extensive, well-prepared onboarding period, followed by a function-specific development track of one year. You will be guided by our organization and an experienced coworker, that will teach you the specialist knowledge of our advanced equipment. On an annual basis, you will create a personal development plan so your professional and personal development are always top of mind. Our informal culture offers you the opportunity to take your own responsibilities and show initiatives.

Вакансия № 1-22243487 относится к сфере деятельности: "Инсталляция и сервис" » "Руководитель сервисного центра".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-22243487: "Инсталляция и сервис в населенном пункте текущего места труда" » "Руководитель сервисного центра в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-22243487 на должность "Field Service Manager, Russia" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, Россия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ООО Marel Food Systems")

Объявление с вакансией № 1-22243487 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"