www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Алматы по любой Профессии
Ищите работу по более чем 20.000.000 вакансиям от 1.200.000 компаний (ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Finance Manager

Вакансия № 1-21819427 в городе (населенном пункте) Алматы от работодателя "ТОО Кэпитал Тауэр Девелопмент" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие актуальные вакансии популярной должности "Finance Manager".

Город, регион, страна: Алматы, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Алматы

А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Finance Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: ТОО Кэпитал Тауэр Девелопмент (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: ТОО Кэпитал Тауэр Девелопмент


Репутация работодателя ТОО Кэпитал Тауэр Девелопмент:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Critical competences: Specific tasks that will need to be completed in order to perform job Ability to be clear forward thinker, analyze and resolve problems using good judgment in pressure situations. Ability to focus on details, analyze and resolve numerical problems. Ability to follow up all issues relevant to Finance and resolve them. Ability to supervise, train and motivate individuals, creating and maintaining a cohesive team. Ability to work with constant interruptions and maintain a calm, pleasant and professional attitude. Ability to prioritize and organize work assignment; delegate responsibilities. Ability to direct performance of staff and follow-up with corrections where needed. Ability to enforce hotel standards, policies and procedure with staff. Ability to remain calm and courteous with demanding /difficult guests and /or situations. Ability to analyze financial data; control expenses and enhance revenues in all areas of the hotel. Ability to ensure confidentiality of pertinent hotel data/information. Ability to provide leadership and work without direct supervision. Ability to communicate in English with guests, visitors, vendors and hotel staff. Knowledge of computer system and required programs. Knowledgeable in hotel accounting and purchasing policies and procedures. Previous financial controller and/or assistant controller experience. Essential job function Maintain knowledge of department policies and procedures. Maintain adequate records of all assets, liabilities and transactions of the hotel. Ensure adequate internal and external audits are conducted regularly. In conjunction with Division and Department Heads, initiate and enforce measures and procedures whereby the business of the hotel is conducted with maximum safety, efficiency, and economy and in accordance with established company and hotel standard. Ensure all reporting deadlines are met internally and externally. Ensure that Finance staff is aware of all departmental issues, reporting calendar, SOP’s. Ensure the hotel is in compliance with all regulations and operating procedures. Follow up of the timely preparation of all tax returns and remittance of tax due. Safekeeping of all leased and contracts and any other legal records and documents, which may affect the financial status of the hotel. Ensure month-end reconciliation of all bank accounts of the hotel and reconciliation of cash house funds with periodical surprise account. Maintain adequate bank balances and reporting in writing to the Director of Finance any foreseen cash deficiencies. Ensure there is a physical count and valuation of all food and beverage and operating supplies, and reconciliation of the same. Ensure there is a quarterly physical count and valuation of all operating equipment inventories (linen, china, silver and glass) and of Retail Inventory. Provide assistance to Department Heads and Finance Director in preparation of both the annual and revised profit and capital appropriation budgets, the final compilation of which is reported to the Corporate Office. Maintain adequate records to reflect the comparison of the actual expenditures for operating equipment, furniture and equipment and special projects with the annual budgeted amounts. Approve all monthly journal vouchers before they are posted to the general ledger. Ensure accurate monthly closing of books and preparation of monthly financial statement of operations. Review, inspect and approve all periodic reports prepared by accounting staff, prior to their internal/external distribution. Supervise timely preparation and mailing of invoices and monthly statement of all credit accounts and the subsequent regular mailing of invoices and monthly statement of all credit accounts and the subsequent regular mailing of reminders and collection letters. Assist in conducting line-ups, reviewing all information pertinent to the day’s business. Ensure staff follows the company grooming and attire standards; rectify any deficiencies. Create and maintain a quality, professional work environment. Provide training, development, professional discipline and positive support for all staff to ensure qualitative standards and growth, depth and development. Schedule, attend and participate in meetings as needed. Regularly monitor the performance of staff performance in all phases of service and job functions, ensuring that all procedures are carried out to departmental standards; rectify deficiencies with respective personnel. Provide feedback to staff on their performance; handle disciplinary problems and counsel employee and managers according to company standards. Provide training where necessary. Daily bank postings. To follow fire and work safety regulations. To carry out official orders of his/her immediate manager. Prepare weekly Flash food cost Market spot-check for the F&B and store items Verify F&B Fidelio with Sun and original invoices Review and audit the month-end inventory Monitor slow moving items in the store and expiry date. Manage, maintain and distribute CBA files. Supervisor the process overall.

Вакансия № 1-21819427 относится к сфере деятельности: "Туризм, гостиницы, рестораны" » "Управление гостиницами".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-21819427: "Туризм, гостиницы, рестораны в населенном пункте текущего места труда" » "Управление гостиницами в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-21819427 на должность "Finance Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Алматы, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ТОО Кэпитал Тауэр Девелопмент")

Статистика просмотров объявления с трудоместом № 1-21819427 на должность "Finance Manager" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)»:
просмотров: 2 / переходов: 0

Объявление с вакансией № 1-21819427 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"