Customer Service Supervisor
Вакансия № 1-21075345 в городе (населенном пункте) Москва от работодателя "Johnson & Johnson" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".
Город, регион, страна: Москва, Российская Федерация (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва
Компания: Johnson & Johnson (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Репутация работодателя Johnson & Johnson:
Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.
Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Customer Service Supervisor is responsible for ensuring customer satisfaction through the effective management of the customer service processes; accountable for planning, organizing, and directing staff in providing timely responses to customer inquiries and resolving customer issues; responsible for receiving, processing and recording customer orders; maintain a high level of customer satisfaction. Temporary contract Duties & Responsibilities: • Manage the day-to-day activities of the Customer service Russia group. • Coaches, counsels and trains department personnel to improve effectiveness whilst maintaining the highest levels of customer care. • Collects data and prepares reports for management in proper format. • Works with internal groups (e.g. Contracts, Compliance, Accounting, etc.) to ensure all Customer Service Russia processes are aligned with company objectives • Control of the customer service RU staff on working with customer’s claims, proactive x-function collaboration and with external customers to reduce quantity of claims and logistic cost optimization. • Advises management of changing needs of customer base and recommends process changes to accommodate customer requirements. • Participation in developing of staff work efficiency assessment, reporting and statistics. • Participation in working procedures creation, correction in case of any changes, timely update and informing of the customer service RU staff. • Drive efficiencies in CS RU team by identification of process gaps and bottlenecks at a Customer level and implementation of correction action steps • Identify and implement required system changes • Evaluates and reports on customer survey results to determine process improvement opportunities Requirements: • University/Bachelor’s Degree or Equivalent • Generally requires 3-4 years CS experience • 1+ years of people management experience – as a plus • Ability to work in a fast and dynamic organization while maintaining strong controls over details to support decisions • Demonstrated passion for excellence with respect to treating and caring for the customers and high level pro-activeness • Be effective in structuring, analyzing and understanding data • MS Excel advanced user • Knowledge of SAP • Upper-intermediate level of English
Вакансия № 1-21075345 относится к сфере деятельности: "Инсталляция и сервис" » "Менеджер по сервису - транспорт".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-21075345: "Инсталляция и сервис в населенном пункте текущего места труда" » "Менеджер по сервису - транспорт в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-21075345 на должность "Customer Service Supervisor" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Москва, Российская Федерация, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Johnson & Johnson")
Объявление с вакансией № 1-21075345 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)» |