www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Поиск Работы в г. Киев по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 свежим вакансиям от 1.200.000 организаций в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Head of Customer Care Unit

Вакансия № 1-21013742 в городе (населенном пункте) Киев от работодателя "Acumen" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Город, регион, страна: Киев, Украина (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Киев

Компания: Acumen (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Acumen


Репутация работодателя Acumen:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
ACUMEN INTERNATIONAL is a global provider of Global Employment Outsourcing/Global Employer of Record/International PEO services. We enjoy a culture of mutual respect, growth and development, and professional attitude. We are looking for a high-skilled professional Head of Customer Care Unit to join our team. Key Responsibilities: Organize, supervise, and control day-to-day operations in the global Customer Service/Operations department: monthly invoicing, international funds transfers, agreements with clients and subcontractors, payroll estimates for project countries. Manage a team of 7-10 client success managers/account managers (AMs). Work with clients’ requests, participate in commercial offer preparation and overview offers made to clients by AMs. Develop customer satisfaction goals and coordinate with the team to meet them on a monthly and quarterly, and annual basis. Negotiate with clients to respond to customer service issues in a timely manner. Overview project set-ups and terminations from end clients and agencies Create effective systems, procedures and policies, and standards (some of them from scratch) Participate in CRM improvements and contribute to business processes automation, both in the Operations department and cross-departmental. Participate in in-country knowledge collection and accumulation; contribute to the global knowledge base. Work closely with Compliance Specialist and product owners to ensure updated information on legislative nuances. Participate in 2 SaaS products development and work closely with product owners and the marketing department. Negotiate with in-country local partners on cooperation terms, compliance, and legislative procedures of official employment (in 190 countries). Maintain accurate records and document all customer service activities in CRM. Hire and onboard new customer service managers. Manage the approved budget of the customer service department. Prepare weekly and monthly reporting on department performance. What we Value: University degree in business, accounting, or economics. Advanced verbal and writing English skills are required. A minimum of 4-year proven managerial experience leading customer service/account management/outsourcing teams (with a headcount of no less than 15 employees); relevant experience within call centers, logistics, staffing/outsourcing, banking operations, and contract management is a big advantage. Strong financial, accounting, payroll acumen. Experience in working with international companies is required. Outstanding written and verbal communication skills. Good understanding of management practices and techniques. Excellent leadership and interpersonal skills. What we Offer: Work with global community 190 countries around the globe Excellent compensation package Corporate education Comfortable office in the downtown area close to Druzhby Narodov subway station; Excellent opportunity to pursue an international career in a global company; Professional growth and development, training programs; Fantastic team ACUMEN INTERNATIONAL TEAM

Вакансия № 1-21013742 относится к сфере деятельности: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия" » "Финансовый менеджмент".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-21013742: "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия в населенном пункте текущего места труда" » "Финансовый менеджмент в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-21013742 на должность "Head of Customer Care Unit" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Киев, Украина, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Acumen")

Объявление с вакансией № 1-21013742 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"