Вакансия: Integrated Marketing Communications Manager
Смотрите другие актуальные вакансии популярной должности "Integrated Marketing Communications Manager".
Город, регион, страна: Москва, РФ (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Москва
А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Integrated Marketing Communications Manager" в выбранном населенном пункте.
Компания: ООО PepsiCo (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): ООО PepsiCo
Репутация работодателя:
Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.
Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Key accountabilities: Communication strategy & delivering AOP Development and successful realization of communication strategy for relevant brands (Traditional Dairy), through recommendations and input into an appropriate consumer activation tools and through resources selection to achieve necessary level of consumer engagement and ‘Brand I love’ – lead the process & consult and influence Brand Marketing Teams final key decisions. Develop a long term BIG Brand platforms and campaign ideas for impactful brand equity building campaigns for Dairy brands. The key day-to-day lead and project manager on the process, ensures all delivered per brief, within timing and budget. Search and organization of locally relevant authorities and brand influencers on RU level (consult UA&KZ) to ensure BIL growth and continuous word of mouth online – lead the process & consult and influence Brand Marketing Teams final key decisions. Ensure as a leader and with limited support and supervision from manager a quality Test&Learn process with quality analysis vs initial KPIs and clear recommendations for further campaigns implication – all within developed base on agreed com strategy and integrated within current IMC campaign executions. Agency management Consult Purchasing in search and hire of the best-in-class agencies for the Category brands, on daily basis lead quality execution, communicate with agencies staff to get best out of the project team – lead the process and give expert recommendations to Brand Marketing Teams final key decisions. Manage as key stakeholder a cross agency team to secure outstanding creative talent and motivate them to deliver work that improves brand awareness and brand equity scores. Ensure all contracts and financial documents on relevant projects are done per Purchasing Policy and audit requirements. Consult suppliers, Legal and Procurement teams. Provide input in defining KPIs and prepare analysis on efficiency and quality of every campaign. Lead the annual evaluation process on relevant projects/pool of agencies from PEP side by providing input from Marcom side, gathering inputs from BM team as well as Procurement, provide clear strong recommendations to improve WoW, ensure it’s communication to agency top management. Support the manager during annual negotiation process by managing the process in general, providing clear negotiation strategy and competitive analysis of suppliers capabilities and rates. Create efficiency Improve brands ROI by flagging up to Manager, Brand Marketing Team and Procurement operating efficiencies/productivities, creating on daily basis effective and efficient brand support model, providing recommendations on optimization and prioritization of development of consumer activation programs spend. Key requirements: Marketing Communication in FMCG company or Senior Account Manager in top marketing communication agency (creative or TTL) with total experience in consumer communication area 5 years+ (and not less than 3+ years’ experience of working on big international brands with IMC communication). Deep understanding of quality consumer engagement via 360 communication including digital content development. Ability to lead Equity and TCP development ensuring communication mix elements are in synergy with brand equity. Ability to lead process of consistent creative quality development and efficiency upgrade by constantly exploring opportunities for the best service and value from leading players. Prior experience in managing & developing a BIC consumer activation national campaigns (FMCG preferred). Experienced in qualitative and quantitative consumer communication testing. Understanding in detail costs of consumer activation development and relevant market benchmarks. Experienced manager of complex projects with multiple senior stakeholders involved (w/o direct reporting). Higher education (Marketing/Marketing Communications/Advertising as a plus). English – upper-intermediate. Позиция открыта в АО "Вимм-Биль-Дан" Название должности: Супервайзер по маркетинговым коммуникациям
Вакансия № 1-18137624 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Управление проектами".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-18137624: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Управление проектами в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-18137624 на должность "Integrated Marketing Communications Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Москва, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "ООО PepsiCo")
Статистика просмотров объявления с трудоместом № 1-18137624 на должность "Integrated Marketing Communications Manager" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)»:
просмотров: 1 / переходов: 0
Объявление с вакансией № 1-18137624 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)» |
Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 1-18137624 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 1-18137624 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Центр Занятости Населения (электронный)».