www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Найти Работу в г. Москва по любой Профессии
Выбирайте работу по более чем 20.000.000 вакансиям от 1.200.000 организаций (фирм, ИП) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Marketing Manager

Вакансия № 1-18117904 в городе (населенном пункте) Москва от работодателя "Кола Геймс ЛТД" на сайте www.RABOTKA.com.ru "Агрегатор вакансий".

Смотрите другие свежие вакансии популярной должности "Marketing Manager".

Город, регион, страна: Москва, РФ (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Москва

А также смотрите другие свежие объявления с работой на популярную должность "Marketing Manager" в выбранном населенном пункте.

Компания: Кола Геймс ЛТД (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП):
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: Кола Геймс ЛТД


Репутация работодателя Кола Геймс ЛТД:

Читайте свежие отзывы сотрудников об этом работодателе.

Написать мнение об этой компании Оставить отзыв об этом работодателе без регистрации бесплатно на этом сайте-агрегаторе вакансий.


Зарплата: от 200000 до 300000 рублей;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
не требуется

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Relocation to Dubai. The Job: Interested in influencing strategy and driving change at an international migration company? Migratio is seeking a talented and committed Marketing Manager to help further our mission. Job Summary: Harbor Care seeks a creative, data-driven and results-oriented leader with a true entrepreneurial spirit to build a marketing and communications department and oversee the strategy, implementation and management of the company’s marketing, public relations and communication. In this fast-paced role and through proven project management techniques, the Marketing Manager will develop and run the daily functions of the marketing department, with significant hands-on contributions. Basic Qualifications : Demonstrable experience and results in the described job functions with HNWI audience. At least five years’ experience with a proven track record in marketing and/or communications, with expertise in market research and digital marketing. Strong organizational and project management skills. Ability to develop, manage and implement strategy and plans, and measure and demonstrate specific outcomes and results. High competence in developing KPIs, using Google analytics and other performance measurements. Exceptional writing, editing and story-telling skills, through print, digital and video communications. A high level of knowledge and application of a wide range of marketing and sales techniques and concepts, including Google AdWords, Instagram, Facebook, Twitter, print media, business Knowledge, Skills and Abilities: • Excellent time management skills. • Ability to listen, communicate (written and verbal), excellent grammar, spelling and proofreading skills and follow-up effectively with all staffing levels and clients/customers. • Ability to work independently, self-starter and energetic. • Ability to function in a team-oriented environment. • Ability to handle highly confidential information. • Attention to detail. • Able to adhere to tight deadlines. Essential Duties and Responsibilities: The assigned duties and responsibilities include but not limited to: Using market research, develop, implement, and manage the marketing/PR strategy plan for the overall organization’s business goals. Implement and manage marketing and lead generation campaigns, and measure results. This includes planning, development and implementation of all marketing and communications, including social media, print and digital content, website, email marketing, public relations, newsletters, collateral and advertising. Develop and maintain a consistent organizational image both internally and externally, and ensure that the brand is well communicated across all channels. Ensure that brand identity, messaging and marketing and communications strategy are infused in all organizational efforts. Identify and understand the organization’s business needs and objectives to develop marketing and sales campaigns. Develop agency-wide messaging, as well as plans and campaigns for particular services, working closely with program directors as well as agency executives. Collaborate with the development team on fundraising initiatives, communicating the organization’s story and impact to donors and community-at-large. Develop and oversee all media relations including Interview clients and staff to capture unique content including photos, videos etc. that reinforces the organizational story and brand. Manage all social media channels, strategy and activity. Assume responsibility for the creation of marketing materials and/or working with outside agency support Ensure company websites, third party digital sites, and blogs are kept up to date, with analytics used regularly to measure the effectiveness of its content, reach, etc. Attend specific tradeshows and industry events as needed. Develop and oversee the daily activities of the Marketing Department including budgeting, planning and staff development. Manage a small staff of communications associates/content creators and volunteers, as well as external consultants; set performance goals and conduct annual performance reviews. Build capital within the organization among staff, board and volunteer to serve as content creators when needed. Create, implement and maintain a content calendar as part of this strategy. Develop a steady stream of internal and external content. Maintain effective internal marketing communications, working with HR and the executive leadership team to promote organizational culture as part of brand awareness and growth.

Вакансия № 1-18117904 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Управление маркетингом".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-18117904: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Управление маркетингом в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-18117904 на должность "Marketing Manager" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Москва, РФ, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "Кола Геймс ЛТД")

Объявление с вакансией № 1-18117904 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"