www.RABOTKA.com.ru - Агрегатор вакансий населённых пунктов Российской Федерации, Содружества Независимых Государств и стран Евразийского Экономического Союза
Ищу Работу в г. Химки по любой Специальности
Ищите работу по более чем 20.000.000 новым вакансиям от 1.200.000 компаний (организаций) в различных городах России, СНГ, стран ЕАЭС бесплатно и без регистрации
Должность Город Компания
профессия, специальность регион, населённый пункт организация, компания, ИП

найти работу ...

Вакансия: Customer & Consumer Insights Leader

Город, регион, страна: Химки, Россия (населённый пункт) места работы.

Смотрите другие свежие вакансии в городе (регионе) Химки

Компания: IKEA. Магазины (организация, фирма, ИП);

Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): IKEA. Магазины
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании: IKEA. Магазины


Репутация работодателя:

Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.

Написать мнение о компании Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.


Зарплата: по договорённости;

Тип занятости:
Полная занятость

График работы:
полный день

Требования к работнику:

Опыт работы:
3–6 лет

Образование:
любое

Дополнительные требования:
не указаны

Дополнительное описание вакансии:
Everything we do in IKEA starts and ends in our vision to Create a better everyday life for the many people. To create that better everyday life we work together throughout the IKEA value chain to give our customers a great experience and to create great business results. To give down-to-earth, straightforward people the possibility to grow, both as individuals and in their professional roles, so that together we will create a better everyday life for ourselves and our customers. The IKEA People Idea describes what we can expect from IKEA and what IKEA can expect from us when we work, develop and lead in our given assignment. WHAT YOU'LL BE DOING DAY TO DAY In the role as Country Insights Leader, you are responsible for driving creation and sharing of actionable consumer and customer insights to enable better informed strategies, plans and decisions in the local market. In addition, you are responsible for driving consumer and customer understanding to inform business partners how to create value for customers and consumers, while delivering growth for the business. Build recommendations for the Consumer & Customer Insights Manager and other key stakeholders within and outside Commercial based on consumer and customer insights; Provide relevant consumer and customer insights to the relevant teams to support problem solving; Champion delivering a seamless, convenient and rewarding end to end shopping experience to maximize conversion and selling more across all channels; Collect and synthetize consumer, customer, brand data and internal data to contribute with recommendations and to inform decisions; Adopt and implement global tools, methodologies and solutions, and create new where necessary; Support a number of Selling and Customer teams as well as markets / stores based by providing relevant insights on the workload division set by the Customer & Consumer Insights Manager; Act as a member of the Customer & Consumer Insights team and proactively contribute to Customer & Consumer Insights plan/output in order to deliver to the common objectives and goals; Actively cooperate with all key stakeholders within commercial and beyond to secure integration, common focus and to maximize impact (for example Digital, Customer Fulfilment, Business Development, Communications, etc.); Be an active player in driving an open and sharing climate, be a role model of the IKEA values and contribute to the transformation of IKEA. WHAT YOU'LL NEED TO HAVE TO BE SUCCESSFUL IN THIS JOB As a person you are passionate about people, business, IKEA’s purpose and continuously driving better performance. You are motivated by increasing customer value and thinking consumer and customer first. Minimum 5 years of experience in consumer and customer insights and data analysis as well as delivering results and minimum 5 years of experience in leading and influencing co-workers. Experience from retail, preferably home furnishing sector and using quantitative and qualitative research and internal data; Good knowledge and experience of using various consumer research methodologies and of store activation, assortment management, pricing and in store communication is needed; You possess strong advanced change management skills and know how to apply these in an extremely ambiguous environment requiring cross-functional collaboration; You have strong analytical skills with the ability to convert data to commercially viable insights as well as good leadership capabilities with the ability to communicate in an inspirational way; You have the ability to prioritize and make decisions with speed and simplicity and to take a holistic view of a global organization; Knowledge of IKEA concept, brand objectives, values and vision as well as in IKEA tools, processes and cycles as well as in Group strategies, priorities and business planning process; Knowledge in Home furnishing or retail market drivers and KPIs, online customer behaviors and market trends, operational plans and goals as well as following up on KPIs. WHAT WE OFFER Full compliance with Labor Law, official employment; Bonus based on financial year results; Subsidized meal; Medical insurance with wide coverage, including dentistry, from start of work; Life insurance from start of work; Staff discount 15% on IKEA goods; Corporate pension program (after probation period); Partial compensation for fitness club (after probation period); Partial compensation of children’s summer camps (after probation period); Staff parties and gifts; Learning offer for professional growth; Unlimited career and development opportunities at Ingka Group! Are you the one we are looking for? Apply now by clicking Apply button, or if you have any questions about this job ask us through message bar.

Вакансия № 1-16931828 относится к сфере деятельности: "Маркетинг, реклама, PR" » "Проведение опросов, интервьюер".

Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-16931828: "Маркетинг, реклама, PR в населенном пункте текущего места труда" » "Проведение опросов, интервьюер в населенном пункте текущего места труда".

Контактная информация прямого работодателя

Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-16931828 на должность "Customer & Consumer Insights Leader" в городе (населенном пункте, регионе, стране) Химки, Россия, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "IKEA. Магазины")

Объявление с вакансией № 1-16931828 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)»

Актуальнейшие вакантные места работы от интернет-портала "Центр Занятости Населения (электронный)"

Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 1-16931828 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 1-16931828 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Центр Занятости Населения (электронный)».