Вакансия: Administration officer/Translator
Смотрите другие актуальные вакансии популярной должности "Administration officer/Translator".
Город, регион, страна: Нур-Султан, Республика Казахстан (населённый пункт) места работы.
Смотрите другие актуальные вакансии в городе (регионе) Нур-Султан
А также смотрите другие актуальные объявления с работой на популярную должность "Administration officer/Translator" в выбранном населенном пункте.
Компания: SMEC International (организация, фирма, ИП);
Логотип (бренд, торговая марка, эмблема) компании (организации, фирмы, ИП): SMEC International
Репутация работодателя:
Читайте свежие отзывы сотрудников о работодателе.
Оставить отзыв о работодателе без регистрации бесплатно на сайте-агрегаторе.
Зарплата: по договорённости;
Тип занятости: |
График работы: |
Требования к работнику:
Опыт работы: |
Образование: |
Дополнительные требования:
не указаны
Дополнительное описание вакансии:
Job duties: Manage the daily utilization of the driver and arrange transportation for employees when required; Follow up with landlord on any premises related matters and ensure the required task is completed in a timely manner; Routine monitoring to ensure tidiness of glasses, floor, disinfection, toilets, offices, trash and etc; Coordination and hotel/accommodation booking and arrangement for the Employees who visit Nur-Sultan; Managing visa process for all Expats, ensuring all Expats has valid visas and timely action is taken for visa extensions; Ensure police registration of Expats entering Kazakhstan, Nur-Sultan within 3 days; Arranging ticket bookings by Air or by land for Local as well as International Travel; Maintain Inventory of Assets in paper and on list for all the office Assets including IT equipment, and conduct monthly Inventory check for Nur-Sultan Office; Maintain proper filling system of all correspondences, letters, invoices, approvals, personal files, both on soft as well as hard copies; Assist in Translation of documents when required; Organize photocopying, binding, scanning etc; Provide Finance team with vendor documents, receipts, and other required documents for monthly Invoice process; Prepare minutes of the meetings, as and when required; Organize events when required; Provide administrative support to Business Development Manager; Render assistance in preparation of Tender Bids and Expressions of Interest; Prepare and translate marketing materials; Provide interpreting support at meetings, where needed; Schedule appointments, prepare agenda and coordinate arrangements for meetings; Prepare Minutes of the meetings and arrange follow-up actions; Maintain Clients' and Partners' database; Draft letters and official correspondence to the parties concerned. Requirements: Bachelor's degree in business administration or any related field; Previous experience in an office environment (Office Management) is desirable; Previous Translation experience will be an asset; Excellent word processing and computer skills (Microsoft Office suite & Lyne software applications); Good problem-solving ability and the ability to deal with trivial issues; Self-motivation and demonstrated initiative; Good Spoken/ written English is essential. Specific Experience: Excellent personal organizational/time management skills, including prioritizing tasks; Excellent interpersonal skills, including flexibility, and the ability to communicate with people at all levels; Ability to work independently and as part of a team and flexible to work in a multi-cultural environment; Good problem-solving ability and capacity to deal with trivial issues.
Вакансия № 1-16908110 относится к сфере деятельности: "Административный персонал" » "Последовательный перевод".
Вы можете перейти к просмотру актуальных предложений работы выбранного населенного пункта с учетом сферы деятельности вакансии № 1-16908110: "Административный персонал в населенном пункте текущего места труда" » "Последовательный перевод в населенном пункте текущего места труда".
Контакты работодателя / Смотреть детально...
(Переходите на веб-страницу сайта-партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)» с вакансией № 1-16908110 на должность "Administration officer/Translator" в городе (населенном пункте, регионе, стране)
Нур-Султан, Республика Казахстан, где находится телефон, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, E-mail, адрес работодателя "SMEC International")
Статистика просмотров объявления с трудоместом № 1-16908110 на должность "Administration officer/Translator" и переходов по этому объявлению
на внешний сайт партнёра «Центр Занятости Населения (электронный)»:
просмотров: 1 / переходов: 0
Объявление с вакансией № 1-16908110 предоставлено партнёром сайтом «Центр Занятости Населения (электронный)» |
Администрация онлайн-сервиса "Поисковая система по базе данных предложений работы www.RABOTKA.com.ru" не несет ответственности за актуальность объявления № 1-16908110 и достоверность указанных в нём сведений, как и за все другие объявления, опубликованные на страницах этого агрегатора. Вся ответственность за содержание работной анкеты № 1-16908110 лежит на источнике информации, а именно на нашем партнёрском интернет-ресурсе «Центр Занятости Населения (электронный)».